Beantwoord

Extra kosten

• 23 april 2018
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

Goedenavond,

Hoe kan ik mijn extra kosten beeindigen zoals gebruikkosten buiten bundel Go
icon

Beste antwoord door tribaltim 23 april 2018, 22:02

Hey Musty6,

Welkom op het T-Mobile Forum :D

Vervelend dat je extra kosten hebt. Er zijn een aantal mogelijkheden, namelijk:
Je kan betaalde diensten uitzetten.
Je kan je abonnement verhogen/ aanpassen aan je verbruik. Als je niet goed weet hoe je dit het beste kan doen kan je een T-shop inlopen of de klantenservice bellen.

Ik kan helaas niet in je facturen kijken, dus ik kan je nu even niet verder helpen dan dit.
Groetjes Tribaltim
Bekijk origineel

2 reacties

Hey Musty6,

Welkom op het T-Mobile Forum :D

Vervelend dat je extra kosten hebt. Er zijn een aantal mogelijkheden, namelijk:
Je kan betaalde diensten uitzetten.
Je kan je abonnement verhogen/ aanpassen aan je verbruik. Als je niet goed weet hoe je dit het beste kan doen kan je een T-shop inlopen of de klantenservice bellen.

Ik kan helaas niet in je facturen kijken, dus ik kan je nu even niet verder helpen dan dit.
Groetjes Tribaltim
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Musty_6,

Daar kom ik natuurlijk ook nog even om de hoek kijken! Tribaltim gaf al een aantal hele goede tips, die je zeker in acht kunt nemen. :D

Daarnaast heb ik ook direct in jouw facturen gekeken en een aantal dingen vallen me op. Allereerst maak je gebruik van Mobiele diensten (FTMSC), waaraan je ongeveer 20 euro per maand kwijt bent. Maak je daar bewust gebruik van? In dat geval is het natuurlijk niet erg! Mocht dit onbedoeld/ongewenst zijn, dan kun je deze diensten blokkeren via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Blokkades > Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) op Blokkeren zetten.

Verder zie ik dat je veel belt van en naar Turkije, waar extra kosten van komen. Turkije valt niet binnen de EU-regeling, waardoor voor die gesprekken de normale tarieven gelden.

Hopelijk heb ik zo alles een beetje opgehelderd en antwoord gegeven op jouw vraag! Laat het maar weten als je nog meer wilt weten of als ik je nog ergens bij kan helpen!

Reageer