Beantwoord

Extra kosten

• 2 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 405 Bekeken

Hi T-Mobile,

Ik had een vraagje. Ik schrok van de afschriften van T-Mobile, omdat dit dubbel zo hoog was als de gebruikelijke kosten. Nu bleek dat ik te veel gebeld heb. Ik vind het erg vreemd dat dit niet wordt aangegeven en dat ik gewoon door kan bellen. Dit is bij data toch ook niet het geval? Dan krijg je netjes een SMS met een ‘Let op’ melding. Ik vind dit niet meer dan normaal. Ik vind dit een erg vreemde en zeer vervelende manier van profit maken, over de rug van jullie eigen klanten, en snap deze werkwijze dan ook zeker niet.

Ik heb direct de belminuten verhoogd, zodat dit niet meer zal gebeuren, maar zou het zeer op prijs stellen als deze extra kosten teruggestort konden worden.

ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Eline
icon

Beste antwoord door Folkert 2 augustus 2019, 11:31

Beste Eline,

Bij bellen krijg je inderdaad geen waarschuwing als je belminuten op zijn. Voor zover ik weet doet geen enkele provider dat.
Het makkelijkst is de T-Mobile app installeren zodat je snel kunt zien hoeveel belminuten je nog over hebt.
Of unlimited bellen inderdaad als je veel belt, je hebt het verschil met 120 minuten qua bundelprijs al snel terug verdiend. Bij een Go abonnement kun je maandelijks wijzigen van 120 minuten naar onbeperkt en terug.
De extra kosten krijg je niet terug vrees ik.

Groeten, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Eline,

Bij bellen krijg je inderdaad geen waarschuwing als je belminuten op zijn. Voor zover ik weet doet geen enkele provider dat.
Het makkelijkst is de T-Mobile app installeren zodat je snel kunt zien hoeveel belminuten je nog over hebt.
Of unlimited bellen inderdaad als je veel belt, je hebt het verschil met 120 minuten qua bundelprijs al snel terug verdiend. Bij een Go abonnement kun je maandelijks wijzigen van 120 minuten naar onbeperkt en terug.
De extra kosten krijg je niet terug vrees ik.

Groeten, Folkert

Reageer