Beantwoord

Éxtra kosten door sms-diensten

• 19 april 2017
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Kom ineens achter dat er inmiddels in het laatste maand al 4 keer 7.50 op mijn rekening bijkomt voor mobiel internet diensten. Ik heb hier niets mee. Heb ook geen enkele abonnement of zo gestart. Dit vind ik echt niet fijn. Waarschijnlijk weer zo stom app die je ineens laat dokken terwijl ik dat niet eens toestemming hebt gegeven. Hoe kom ik hier achter. Dit kan echt niet. Loop giga op zo en geen idee waar het vandaan komt. Help!!!!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 19 april 2017, 19:49

Hoi Shell68.

Op de website www.payinfo.nl kan je inzien welke abonnementen je hebt lopen en je afmelden van de betreffende diensten. Via deze My T-Mobile pagina kun je een blokkade activeren voor aankopen van derde partijen.

Je kunt T-Mobile een onderzoek laten starten, zodat zij kunnen nagaan of de aanmelding terecht is geweest. Dit kan via het online meldingsformulier of door de papieren versie in te vullen en op te sturen. T-Mobile streeft ernaar om binnen 30 werkdagen een terugkoppeling te geven over het ingediende formulier.

Voor antwoorden op de veelgestelde vragen kun je het algemene sms-dienst topic doornemen.

Weet je zo voldoende? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Shell68.

Op de website www.payinfo.nl kan je inzien welke abonnementen je hebt lopen en je afmelden van de betreffende diensten. Via deze My T-Mobile pagina kun je een blokkade activeren voor aankopen van derde partijen.

Je kunt T-Mobile een onderzoek laten starten, zodat zij kunnen nagaan of de aanmelding terecht is geweest. Dit kan via het online meldingsformulier of door de papieren versie in te vullen en op te sturen. T-Mobile streeft ernaar om binnen 30 werkdagen een terugkoppeling te geven over het ingediende formulier.

Voor antwoorden op de veelgestelde vragen kun je het algemene sms-dienst topic doornemen.

Weet je zo voldoende? 🙂
Dankje. Wat Fijn zeg om dit te kunnen zien maar tegelijkertijd balen dat er blijkt 2 abonnementen te zijn . Heb meteen opgezegd dus 3 keer info is nu weg. Dus ook geen info om aan te geven bij klachten formulier.
Is trouwens echt zo raar dat dit steeds mag. Kreeg mee scherm toendertijd dat kosten niet mogen afgeschreven worden. Was gewoon een app die je gratis mag installeren en meteen sms krijg dat geld kost. Meteen verwijderd en nooit meer aan gedacht. Maar dit mag toch echt niet.
Maar weet nu weinig info ervan.
Wel inmiddels 27 euro arme.
Toch super bedankt voor deze inzicht.
Echt blij mee.
Vr gr
Shelly
Reputatie 4
Hoi Shell68,

Gelukkig weet je nu hoe je dit kan voorkomen in de toekomst!

Niet fijn dat je onbewust bent aangemeld voor een sms dienst. Wij doen ons best om onze trouwe T-Mobile klanten zo goed en uitgebreid mogelijk te informeren over mobiele sms-diensten zodat je onverwachte kosten kan voorkomen.

Het beste wat je kan doen om achter de sms-diensten te komen zodat je het het aanmeldingsformulier in kan vullen is de nieuwe factuur afwachten. Op de factuurspecificatie staat precies vermeld welke sms-diensten er zijn gebruikt, zodat je het formulier meteen kan invullen. Zodra het is ingevuld starten wij een onderzoek in naar de kosten die zijn gemaakt en de sms-dienst die daar verantwoordelijk voor is. Elke melding die er wordt gemaakt nemen wij heel serieus en steken veel energie in het onderzoek!

Als je nog vragen hebt, kan je dat altijd stellen en anders neem een kijkje in het algemene topic. 😃

Reageer