Beantwoord

Extra kosten door sms'jes

• 19 maart 2017
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

In mijn abonnement heb ik 100 gratis sms'jes zitten, maar toch als ik iemand sms maak ik extra kosten. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Sam- 20 maart 2017, 14:57

Hoi Marjolein,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien!

Begrijpelijk dat je hier meer informatie over wil hebben. Ik ben gelijk voor je gaan kijken waarom er kosten in rekening worden gebracht. Na je gespecificeerde verbruiksoverzicht tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat er inderdaad kosten in rekening zijn gebracht. Dit komt doordat de sms bundel niet actief is bij jouw abonnement. Je kan de sms bundel alsnog aanzetten via My T-Mobile. Je krijgt dan voor €1,- per maand 100 sms'jes tot je beschikking.

Als je de sms bundel hebt geactiveerd dan kan je dit bij ons aangeven, dan zorg ik ervoor dat de huidige kosten buiten de bundel worden weggestreept op je eerstvolgende factuur.

Lukt het niet om de sms bundel in te schakelen? Laat het dan weten, dan zetten wij de bundel voor je aan. :)

Heb je verder nog vragen dan weet je ons te vinden Marjolein!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Bij welke telefoon?
Een i-phone wil ze vaak als i-message versturen en dat gaat via internet.
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Marjolein,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien!

Begrijpelijk dat je hier meer informatie over wil hebben. Ik ben gelijk voor je gaan kijken waarom er kosten in rekening worden gebracht. Na je gespecificeerde verbruiksoverzicht tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat er inderdaad kosten in rekening zijn gebracht. Dit komt doordat de sms bundel niet actief is bij jouw abonnement. Je kan de sms bundel alsnog aanzetten via My T-Mobile. Je krijgt dan voor €1,- per maand 100 sms'jes tot je beschikking.

Als je de sms bundel hebt geactiveerd dan kan je dit bij ons aangeven, dan zorg ik ervoor dat de huidige kosten buiten de bundel worden weggestreept op je eerstvolgende factuur.

Lukt het niet om de sms bundel in te schakelen? Laat het dan weten, dan zetten wij de bundel voor je aan. :)

Heb je verder nog vragen dan weet je ons te vinden Marjolein!
Bedankt voor je reactie! Ik heb de sms bundel ingeschakeld.
Reputatie 4
Badge +17
Dat was snel Marjolein, ik heb een korting toegevoegd die op je eerstvolgende factuur zichtbaar zal zijn. Deze korting zal de gemaakte kosten door het sms'en wegstrepen. 🙂

Reageer