Beantwoord

Extra kosten voor bundel

• 7 juni 2018
  • 4 reacties
  • 425 Bekeken

Ik heb 72 uur gratis unlimited gehad omdat jullie het beste netwerk waren. Tevens was net mijn nieuwe maandbundel van 5000mb ingegaan. De 72 uur waren voorbij en ook was mijn maandbundel op 800mb na op! Gebeld hierover en ik kreeg gratis unlimited data voor de hele maand als coulance, waarbij ik duidelijk gevraagd had of hier geen extra kosten aan vast zaten, maar dat was niet het geval. Nog 1 keer gebeld hierover en hetzelfde gevraagd maar weer werd verzekerd dat hier geen extra kosten aan vast zaten. Ik kreeg vandaag mijn nieuwe factuur en wat ik al dacht extra kosten dus. 20 euro meer dan normaal. Weer gebeld hierover en wat blijkt, ik had een andere bundel aangevraagd?!? Nou niet dus, de bundel is weer terug gezet naar go next 5000mb maar de extra kosten moet ik wel betalen. Kijk is 20 euro maar is een principe kwestie. Ben niet van plan om dit te betalen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 juni 2018, 11:55

Hoi Den1,

Ik ben meteen voor jou in de factuurspecificatie gedoken! Uiteraard sta ik voor je klaar om je hier meer duidelijkheid in te geven.

Wat er gebeurt in onze facturen, is dat we een maand vooruit rekenen. Als tijdens die berekening jouw bundel nog op Unlimited staat, zal dus voor de volgende maand de prijs van Unlimited worden vooruit berekend. Dat is in dit geval ook gebeurd, en daarom valt het bedrag hoger uit. Je ziet daarom op de factuur de kosten van 5-6 t/m 2-7 staan, berekend voor Unlimited. Echter, ik zie dat jouw bundel inmiddels weer op 5 GB staat, dus zal dit weer worden herberekend op de volgende factuur! Daarin zullen de kosten die je niet hebt gemaakt, dus weer netjes worden gecorrigeerd. Daarnaast zie ik dat er wel 20 euro vergoed is voor de tijd dat je inderdaad gebruik hebt gemaakt van Unlimited.

Op de volgende factuur zal dit helemaal rechtgetrokken worden, geen zorgen! En mocht je bij de volgende factuur tóch nog twijfelen, stuur dan gerust hier nog een berichtje zodat ik weer met je mee kan kijken. Natuurlijk zullen wij er bij onterechte kosten altijd voor zorgen dat je die vergoed krijgt.

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder. Laat het me weten als je toch nog iets niet snapt, ik ben er voor je om het verder toe te lichten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Den1,

Ik ben meteen voor jou in de factuurspecificatie gedoken! Uiteraard sta ik voor je klaar om je hier meer duidelijkheid in te geven.

Wat er gebeurt in onze facturen, is dat we een maand vooruit rekenen. Als tijdens die berekening jouw bundel nog op Unlimited staat, zal dus voor de volgende maand de prijs van Unlimited worden vooruit berekend. Dat is in dit geval ook gebeurd, en daarom valt het bedrag hoger uit. Je ziet daarom op de factuur de kosten van 5-6 t/m 2-7 staan, berekend voor Unlimited. Echter, ik zie dat jouw bundel inmiddels weer op 5 GB staat, dus zal dit weer worden herberekend op de volgende factuur! Daarin zullen de kosten die je niet hebt gemaakt, dus weer netjes worden gecorrigeerd. Daarnaast zie ik dat er wel 20 euro vergoed is voor de tijd dat je inderdaad gebruik hebt gemaakt van Unlimited.

Op de volgende factuur zal dit helemaal rechtgetrokken worden, geen zorgen! En mocht je bij de volgende factuur tóch nog twijfelen, stuur dan gerust hier nog een berichtje zodat ik weer met je mee kan kijken. Natuurlijk zullen wij er bij onterechte kosten altijd voor zorgen dat je die vergoed krijgt.

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder. Laat het me weten als je toch nog iets niet snapt, ik ben er voor je om het verder toe te lichten!
Hoi jaimy, dank je voor de duidelijke uitleg. Er is veel verhelderd nu. Als ik het goed begrijp word de volgende factuur ipv 34 euro ongeveer nu 14 euro?
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan, ik ben blij dat mijn uitleg geholpen heeft!

Op zoiets zal het bedrag dan inderdaad uitkomen. En nogmaals: mocht je de specificatie dan toch niet helemaal begrijpen, dan kijk ik graag nog eens met je mee om te controleren of alles klopt!

Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend. 😃
Hoi Jaimy weer bedankt voor de uitleg. Ik ben blij dat de kosten vergoed worden. Ik zal de volgende factuur in de gaten houden en verwacht dat het helemaal goed gaat komen. Dank je wel en jij ook een fijn weekend. Groetjes Dennis

Reageer