Beantwoord

Extra kosten voor FTMSC

  • 28 juni 2017
  • 1 reactie
  • 232 Bekeken

Ik kreeg gisteren extra kosten Waroom
icon

Beste antwoord door David 29 juni 2017, 10:17

Hey Xsangasanga,

Goede vraag en ik geef je hier graag een antwoord op!

In jouw My T-Mobile zie ik terug dat je bent aangemeld voor FTMSC, oftewel een mobiele dienst. Dit zijn vaak abonnementen van/op spellen, apps of een andere dienst. Hier zitten ook kosten aan verbonden en in jouw geval is dit €5,-. Dit is ook al op de vorige factuur een keer in rekening gebracht. Ben je ervan op de hoogte dat dit kosten met zich mee brengt en dat je hier voor aangemeld bent? Dit kan soms ook onbewust gaan via een banner of knop. Mocht het zo zijn dat je bewust bent aangemeld, houd er dan wel rekening mee dat er kosten in rekening gebracht worden. Via My T-Mobile, onder Verbruikstatus, kun je zien wanneer het abonnement afgesloten is en wanneer er kosten in rekening worden gebracht.

Is het echter zo dat je hier niet van op de hoogte bent en dit graag wilt blokkeren, dan kun je de instructies uit dit topic doornemen. Hier staat precies in hoe je dit kunt blokkeren en hoe je kunt na laten kijken of je recht hebt op een terugstorting van de gemaakte kosten. Het is dus handig om dat topic zo snel mogelijk door te nemen, want er worden dus vaker kosten in rekening gebracht.

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben, gaat dit topic op slot. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je die via bovenstaand topic stellen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Xsangasanga,

Goede vraag en ik geef je hier graag een antwoord op!

In jouw My T-Mobile zie ik terug dat je bent aangemeld voor FTMSC, oftewel een mobiele dienst. Dit zijn vaak abonnementen van/op spellen, apps of een andere dienst. Hier zitten ook kosten aan verbonden en in jouw geval is dit €5,-. Dit is ook al op de vorige factuur een keer in rekening gebracht. Ben je ervan op de hoogte dat dit kosten met zich mee brengt en dat je hier voor aangemeld bent? Dit kan soms ook onbewust gaan via een banner of knop. Mocht het zo zijn dat je bewust bent aangemeld, houd er dan wel rekening mee dat er kosten in rekening gebracht worden. Via My T-Mobile, onder Verbruikstatus, kun je zien wanneer het abonnement afgesloten is en wanneer er kosten in rekening worden gebracht.

Is het echter zo dat je hier niet van op de hoogte bent en dit graag wilt blokkeren, dan kun je de instructies uit dit topic doornemen. Hier staat precies in hoe je dit kunt blokkeren en hoe je kunt na laten kijken of je recht hebt op een terugstorting van de gemaakte kosten. Het is dus handig om dat topic zo snel mogelijk door te nemen, want er worden dus vaker kosten in rekening gebracht.

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben, gaat dit topic op slot. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je die via bovenstaand topic stellen.