Beantwoord

Extra MB-Aanvuller gefactureerd

• 11 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Ik had vorig maand de MB-aanvuller gebruikt, welke een fout melding kreeg en dat ik later weer opnieuw moet proberen. Dus probeerde ik nog een keer en het ging wel goed. Maar tot mijn verbazing zag ik bij de extra kosten dat ik 2x de mb-aanvuller moet betalen. Ik heb hiervoor gebeld, maar kreeg geen verbinding, omdat ik nog factuur had. Ik zou graag willen dat dit fout gecorrigeerd wordt, want ik had echt 1x de aanvulling gekregen. Gr.
icon

Beste antwoord door Amy 12 oktober 2016, 11:59

Hey Snoopychef,

Goed dat je aan de bel trekt! Als er onterecht kosten in rekening gebracht zijn dan trekken we dat natuurlijk graag recht voor je. 🙂

Ik heb je factuur zojuist bekeken en ik zie dat er inderdaad 2x achter elkaar een MB-Aanvuller in rekening gebracht is. Ik heb de kosten van één MB-Aanvuller daarom zojuist voor je gecrediteerd. Het is niet mogelijk om de MB-Aanvuller van je factuur af te halen omdat deze al is opgemakt. Dit bedrag zal dan ook verrekend worden met je aankomende factuur.

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb! Als je verder nog vragen hebt, let me know!
Bekijk origineel

4 reacties

Ik bedoelde dat ik nog geen factuur had
Reputatie 7
Badge +15
Hey Snoopychef,

Goed dat je aan de bel trekt! Als er onterecht kosten in rekening gebracht zijn dan trekken we dat natuurlijk graag recht voor je. 🙂

Ik heb je factuur zojuist bekeken en ik zie dat er inderdaad 2x achter elkaar een MB-Aanvuller in rekening gebracht is. Ik heb de kosten van één MB-Aanvuller daarom zojuist voor je gecrediteerd. Het is niet mogelijk om de MB-Aanvuller van je factuur af te halen omdat deze al is opgemakt. Dit bedrag zal dan ook verrekend worden met je aankomende factuur.

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb! Als je verder nog vragen hebt, let me know!
Superrrrr. Dankjewel Amy
Reputatie 7
Badge +15
Hey Snoopychef,

Graag gedaan natuurlijk! 😃

Als we je in de toekomst nog ergens vragen over hebt of zin hebt om te kletsen dan zien we je graag terug op het forum!

Reageer