Beantwoord

extra posten en niet kloppende facturen

• 25 september 2018
  • 1 reactie
  • 754 Bekeken

geen enkele reactie mogen ontvangen van Tmobile op de slechte dekking in huis.
wel uw toegezegde correctie op de papieren nota kosten ontvangen maar wat schept mijn verbazing: tegelijkertijd krijg ik 15 euro incassokosten voor een eerste herinnering? Welkom nieuwe klant!
Dan nog het volgende: ik heb tussentijds mijn databundel aangepast naar ongelimiteerd. Naast het feit dat ik tijdens het downloaden continue voor 1 gB via een sms bericht data weer moet activeren krijg ik nu de kosten voor 2 abonnementen in mijn 2de factuur ipv een gemiddelde of gecorrigeerd voor de periodes gebruik, Maw de totaal factuur is duurder dan het laatstgekozen abonnement.
al met al heb ik als nieuwe klant dus de eerste 3 facturen met naar mijn smaak 'creatieve' kosten. Dan merk ik steeds dat vragen hierover stellen zeer omslachtig is, ik steeds moet inloggen en in de pen moet. als je al een klantenservice nummer kan vinden, moet je in een menu eindeloos luisteren naar een robot die allerlei irrelevante informatie verstrekt en wordt de verbinding verbroken zonder te toetsen of je antwoord heb geregen op je vraag. zo 'bespaart' Tmobile dus op ene medewerker en bezorgt de klant lekker veel verloren tijd. Wat is dat toch dat telecom maatschappijen geen klantcontact willen..heel ergerlijk dit. Graag aanpassingen van de facturen wederom. met dank en vrgr
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 september 2018, 15:52

Hoi hoi,

Thanks voor je berichtje! Ik heb je zojuist beantwoord onder jouw oorspronkelijk post, die vind je hier. Om deze reden sluit ik dit topic. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Thanks voor je berichtje! Ik heb je zojuist beantwoord onder jouw oorspronkelijk post, die vind je hier. Om deze reden sluit ik dit topic. 🙂