Beantwoord

Facturen 2013 opvragen

Kan ik ergens mijn facturen van 2013 inzien of opgestuurd krijgen per mail?

Bvd,
icon

Beste antwoord door Sam- 6 juni 2016, 16:52

Hi Chris S

Welkom op het T-mobile Forum. Leuk om je hier te zien. Stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic. :)

Goed dat je dit navraagt bij ons. We kunnen oude facturen per post laten opsturen door de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Let wel op dat je €5,08 per factuur betaalt. Mocht je hier gebruik van willen maken dan horen we graag om welke facturen het precies gaat. Dan nemen wij contact op met onze collega's.

Heb je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Chris S

Welkom op het T-mobile Forum. Leuk om je hier te zien. Stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic. :)

Goed dat je dit navraagt bij ons. We kunnen oude facturen per post laten opsturen door de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Let wel op dat je €5,08 per factuur betaalt. Mocht je hier gebruik van willen maken dan horen we graag om welke facturen het precies gaat. Dan nemen wij contact op met onze collega's.

Heb je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het graag van je!
Waar het om gaat is dat ik van Webcasso te horen krijg dat er in 2013 x aantal facturen niet betaald zijn. ( wat ik mij overigens niet kan herinneren en T-Mobile zou dit wel hebben laten doorschemeren zou je denken ) Dus na 3 jaar krijg ik out of the blue een flinke rekening gepresenteerd waar ik dus niet amused mee ben. Of het nou nalatigheid is van T-Mobile of van mij kan ik niet zeggen, echter is dit uiteraard niet iets waar ik blij mee ben qua gang van communicatie.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Chris S,

Wat een gekke situatie. Je kunt in dit geval het beste de facturen opvragen bij Webcasso en deze dan bij ons even laten checken. Gaat het misschien om een andere aansluiting? Ik zie bij het nummer waarmee je bent ingelogd namelijk geen achterstand.

Ik ben benieuwd naar je reactie, we helpen je hier graag verder!
Dag Amy,

Als ik mij goed herinner gaat het om de maanden juni/jui/augustus en september in het jaar 2013.
Zover ik weet heb ik ook geen betalingsachterstand, daarom vind ik dit ook een vreemd verhaal. Zouden jullie dit voor mij kunnen nakijken of dit daadwerkelijk zo is. Kunnen jullie ook kijken of er verder in 2013 iets noemenswaardig is gebeurd omtrent incasso's/facturen etc.
Graag zie ik je antwoord snel tegemoet!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Chris S,

Heel vreemd. Er is bij ons in het systeem niets bekend over een overdracht aan Webcasso. Heb je van Webcasso toevallig factuurnummers of een klantnummer gekregen als referentie? Zou je die naar mij willen sturen in een privébericht? Dan ga ik op basis van die gegevens op zoek naar meer informatie.
Bedankt voor het reageren en dat je mee wil denken naar een oplossing.

Ik heb 3 dagen geleden een brief van Webcasso ontvangen waarin staat dat ik een betalingsachterstand heb bij T-Mobile in het jaar 2013.
Het gaat hierbij om een bedrag van €525,42. Nogal astronomisch vind ik. Zover laten jullie dat ook niet toe neem ik aan of worden de aansluitingen stopgezet totdat men overgaat in betaling.
Dat is bij mij niet het geval geweest zover ik mij herinner.
Mogelijkerwijs dat jij contact met Webcasso kan/wil opnemen en naar dossiernummer 8301516 vraagt onder de naam van: Charles Spee.
Alvast bedankt voor de moeite en zie je antwoord graag tegemoet!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Chris,

Ik heb contact opgenomen met Webcasso en ze hebben het klantnummer en de factuurnummers weten te achterhalen. Ik stuur je hier even een privébericht over aangezien het om persoonlijke informatie gaat. 🙂
Bedankt voor het uitzoeken hoe en wat.
Echter zegt mij dit nog steeds niks en heb ik nog enkele vraagjes.
Hoe kan een bedrag op 20 mei 2013 van €38,13 drastisch omhoog schieten naar €453,44 op 13 oktober 2013 binnen 5 maanden tijd?
Daarnaast heb ik kunnen blijven bellen/smsen/internetten. Hoe kan dit onopgemerkt zijn gebleven als er in die tijd zich een astronomisch hoog bedrag zich heeft opgestapeld?
Ik hoop dat je het een beetje vanuit mijn standpunt kan zien dat ik dit raar vind want normaliter zit T-Mobile er meteen bovenop zodra er geen incasso kan plaatsvinden.
Dit komt allemaal erg uit de lucht vallen, 3 jaar na dato dat er plots iets opduikt daar waar T-Mobile allang aan de bel had kunnen trekken.
Daarom ben ik het er niet mee eens want de factuurnummers en bedragen zeggen mij totaal niks.
Hopelijk wordt er naar een oplossing gezocht want heb T-Mobile altijd fijn gevonden omtrent de algehele service en noem maar op.

Graag zie ik je antwoord tegemoet!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chris,

Dankjewel voor je reactie. Ik begrijp dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je destijds meerdere berichten hebt ontvangen van ons waarin wij aangeven dat we het bedrag niet konden incasseren. Om misverstanden te voorkomen: het voldoen aan de betalingsverplichting is natuurlijk wel jouw eigen verantwoordelijkheid. Omdat dit herhaaldelijk is uitgebleven ben je overgedragen aan Webcasso voor een totaalbedrag van €453,44. Wanneer je wordt overgedragen dien je namelijk ook de resterende abbonementskosten te voldoen. Je betaalt dus alle kosten tot de einddatum van je contract. Ik zie overigens wel dat je bij je huidige abonnement een ander adres hebt dan bij je oude (overgedragen) abonnement. Wellicht dat dit een rol heeft gespeeld in dit verhaal.

Ik begrijp dat het vervelend is dat je 3 jaar later hier bericht van krijgt, maar je kan in deze situatie het beste weer contact opnemen met Webcasso. Ik hoop oprecht dat je bij hen een goede regeling kunt treffen om deze achterstand te voldoen.
Dankjewel Hajar voor je bericht!

Reageer