Beantwoord

Facturen

• 22 maart 2019
  • 1 reactie
  • 371 Bekeken

Hey ik wil graag mijn factuur van vorige maand betalen. Maar ik krijg er gewoon helemaal geen optie voor
Ik word hier nogal ernstig nerveus van. Ik wil dat bedrag betalen. Maar hoe zit et nou? Bij openstaand bedrag staat et bedrag van mijn HUIDIGE rekening. NIET die van vorige maand?

Hoe zit dit nou? Waarom kan ik eens mijn rekening niet betalen via iDeal?
icon

Beste antwoord door Hajar 23 maart 2019, 11:15

Hi Troepwan,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een betalingsregeling hebt aangevraagd. Het openstaand bedrag wat je ziet is van de betalingsregeling. Het eerste termijn moet voor 5 april voldaan zijn. Ik kan nu niet inzien of er iets anders openstaat. Mocht dat het geval zijn dan kun je het factuurbedrag handmatig overmaken via deze pagina. Geen zorgen, we gaan ervoor zorgen dat je betalingen goed verwerkt zullen worden.

Als je nog andere vragen hebt, let me know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Troepwan,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een betalingsregeling hebt aangevraagd. Het openstaand bedrag wat je ziet is van de betalingsregeling. Het eerste termijn moet voor 5 april voldaan zijn. Ik kan nu niet inzien of er iets anders openstaat. Mocht dat het geval zijn dan kun je het factuurbedrag handmatig overmaken via deze pagina. Geen zorgen, we gaan ervoor zorgen dat je betalingen goed verwerkt zullen worden.

Als je nog andere vragen hebt, let me know!

Reageer