Beantwoord

Facturen abonnement na omzetting prepaid

• 2 december 2016
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Hi,

Heb nog een bedrag openstaan die ik wil aflossen, echter kan ik mijn facturen niet meer inzien omdat mijn abbonement is overgegaan tot prepaid. Ik zou graag alle uitgebreide specificaties van afgelopen jaar willen hebben zodat ik mijn financieen op orde kan krijgen.
icon

Beste antwoord door David 2 december 2016, 11:28

Hoi Nadjaro,

Loigsch dat je dit vraagt en graag wilt inzien!

Ik had je hier graag bij geholpen, maar jouw openstaande saldo is al overgedragen aan het incassobureau. Als je nog niets van ze gehoord hebt, dan zullen zij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Zij zullen de procedure en vervolgstappen met je doornemen. Wij kunnen hier op dit moment niets meer aan doen.

Als je echter nog andere vragen voor ons hebt, dan helpen we je er natuurlijk graag bij.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nadjaro,

Loigsch dat je dit vraagt en graag wilt inzien!

Ik had je hier graag bij geholpen, maar jouw openstaande saldo is al overgedragen aan het incassobureau. Als je nog niets van ze gehoord hebt, dan zullen zij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Zij zullen de procedure en vervolgstappen met je doornemen. Wij kunnen hier op dit moment niets meer aan doen.

Als je echter nog andere vragen voor ons hebt, dan helpen we je er natuurlijk graag bij.
Hi David, bedankt voor het antwoord. Echter gaat het niet alleen om het totaalbedrag, maar om de belspecificaties. Dit in verband met kosten die vergoed worden als ik voor mijn werk gebelt heb. Als ik het mij nog goed herriner, zijn jullie verplicht om die te bewaren en overhandigen als daarom verzocht word door de klant.
Hallo?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nadjaro,

Sorry voor onze late reactie. We doen natuurlijk ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren, maar dit lukt niet altijd binnen een paar uurtjes.

We hebben je facturen inderdaad nog in onze systemen staan. Deze heb ik dan ook gelijk naar je opgestuurd. Je krijgt de facturen binnen 5 werkdagen thuis door de brievenbus. Is hiermee je verzoek afgehandeld? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bedankt Issam!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nadjaro,

Graag gedaan hoor!

Reageer