Beantwoord

Facturen digitaal

• 29 maart 2017
  • 9 reacties
  • 391 Bekeken

Ik wil graag in het vervolg mijn facturen, digitaal ontvangen hoe kan ik dit regelen?
Met dank en groet, Jeanette
icon

Beste antwoord door fluxsystem 30 maart 2017, 01:29

Hi Jeanette.

Als je een factuur overzicht per post ontvangt, kan je dit via My t-mobile bij bundels aanpassen uitzetten.

Als je, een factuur (om te betalen) per post krijgt, dan kan je dit wijzigen bij gegevens en instellingen en vervolgens bij Factuur en betaal gegevens.

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag.

- Diego
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi Jeanette.

Als je een factuur overzicht per post ontvangt, kan je dit via My t-mobile bij bundels aanpassen uitzetten.

Als je, een factuur (om te betalen) per post krijgt, dan kan je dit wijzigen bij gegevens en instellingen en vervolgens bij Factuur en betaal gegevens.

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag.

- Diego
Uiteraard is het antwoord al gegeven door Diego, super!
Maar wil toch voor de verduidelijking een URL mee sturen zodat je sneller kunt inzien waar je dit kan aanpassen. Het is niet voor iedereen altijd even makkelijk en duidelijk te vinden.

Login via My T-Mobile onder instellingen
Scroll naar beneden, bij Betaalgegevens en zie daar (die foto):

Daar kan je aangeven of je je Factuur in je My T-Mobile wenst of gewoon via de post. Ik hoop dat ik het iets duidelijker heb kunnen uitleggen. Uiteraard is Diego zijn info ook perfect, maar dit is een kleine aanvulling.

Succes!
Uiteraard is het antwoord al gegeven door Diego, super!
Maar wil toch voor de verduidelijking een URL mee sturen zodat je sneller kunt inzien waar je dit kan aanpassen. Het is niet voor iedereen altijd even makkelijk en duidelijk te vinden.

Login via My T-Mobile onder instellingenScroll naar beneden, bij Betaalgegevens en zie daar (die foto):

Daar kan je aangeven of je je Factuur in je My T-Mobile wenst of gewoon via de post. Ik hoop dat ik het iets duidelijker heb kunnen uitleggen. Uiteraard is Diego zijn info ook perfect, maar dit is een kleine aanvulling.

Succes!

-
is dat nog steeds de enige optie, automatisch incasso, factuur in my t-mobile? na 2 jaar.
het zou eem mooi idee zijn als dat ook eens via mail kon ontvangen digitaal;
Reputatie 7
Badge +20
Hi def35,

Je kan je facturen ten alle tijden digitaal inzien via My T-Mobile. Je kan de factuur downloaden en indien nodig naar jezelf mailen. Ik hoop dat je zo verder komt! 🙂
ja, maar dan word wel de factuur automatisch geincasseerd of niet soms?! kwa betaling;
Reputatie 7
Badge +20
Hi de35,

Ja, dat klopt inderdaad. Ik had geloof ik je vraag verkeerd begrepen. Bij een acceptgiro ontvang je ook factuur per post en brengen wij kosten in rekening. Bij automatische incasso zijn geen kosten verbonden en kun je je facturen inzien via My T-Mobile. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
maar is er een mogelijkheid die factuur digitaal te ontvangen via My T-Mobile, en toch zelf te betalen in plaats van automatische incasso?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Nee dat is niet mogelijk. Die optie wordt ook niet gegeven via My T-Mobile. Ik hoop dat je zo verder komt.
ja dan weet ik genoeg;

Reageer