Vraag

Facturen en incasso

• 31 mei 2020
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Jullie hebben mijn mijn nummer afgesloten. Jullie hebben in twee jaar ruim 700,00 euro afgeschreven van onze rekening voor een door ons opgezegd en afgesloten telefoonnummer. Dat is niet meer door ons gebruikt6.

Jullie zijn alleen op deze manier bereikbaar. De afdeling incasso gooit de hoorn op de haak als het gesprek niet bevalt......en jullie willen door mij nog serieus genomen worden?

De verregaande onbeschoftheid van dit alles doet mij er toe nopen om te stellen dat jullie dat wat jullie nog van mij tegoed menen te hebben maar aftrekken van die 700 euro die jullie van ons hebben gejat.

En als je het fatsoen niet hebt om dat op deze manier te verrekenen kun je die telefoon met rekening en al daar stoppen waar het donker is.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @inhetmeer 

Ik begrijp je reactie zeer zeker. Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus kan niet zien wat er aan de hand is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer