Beantwoord

Facturen hoger dan hoog als normaal

• 19 september 2016
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Beste klantenservice,
Ik heb een sim only met 90 belminuten. Normaal gesproken maak ik die bij lange na niet op. In augustus en september waren mijn rekeningen opeens €36 of meer! In aug. ben ik op vakantie geweest, ook even in de Ardennen, dus iets duurder had ik wel verwacht. Maar zoveel...? En in september weer!
Kunnen jullie e.e.a checken? Volgens mij klopt er iets niet.
Vast bedankt!
icon

Beste antwoord door Amy 20 september 2016, 13:22

Hey Monicuccia,

Ik snap goed dat het niet fijn is als hoge rekeningen als een verassing komen! Koen vroeg het al.. heb je ze toevallig al bekeken? :)

Op jouw facturen zie ik namelijk dat er kosten in rekening zijn gebracht voor het bellen naar vaste nummers, mobiele nummers, service nummers, SMS-diensten en bellen in het buitenland. Dit verbruik is allemaal op jouw simkaart geregistreerd en kun je ook terug vinden in de specificatie van je factuur. Wanneer je inlogt op My T-Mobile kun je de factuur en specificatie downloaden.

Zou je dit eens willen bekijken en het aan ons laten weten als je er dan nog vragen over hebt? We staan hier voor je klaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hoi Monicuccia,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je zo'n hoge rekeningen hebt. Heb je je facturen al eens bekeken om te kijken waar je kosten vandaan komen? Heb je wellicht een SMS dienst actief die geld kost? Of heb je veel gebeld in het buitenland?

Kijk het even na als je wilt en let us know!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Monicuccia,

Ik snap goed dat het niet fijn is als hoge rekeningen als een verassing komen! Koen vroeg het al.. heb je ze toevallig al bekeken? :)

Op jouw facturen zie ik namelijk dat er kosten in rekening zijn gebracht voor het bellen naar vaste nummers, mobiele nummers, service nummers, SMS-diensten en bellen in het buitenland. Dit verbruik is allemaal op jouw simkaart geregistreerd en kun je ook terug vinden in de specificatie van je factuur. Wanneer je inlogt op My T-Mobile kun je de factuur en specificatie downloaden.

Zou je dit eens willen bekijken en het aan ons laten weten als je er dan nog vragen over hebt? We staan hier voor je klaar!

Reageer