Beste antwoord door Jaimy
Hoi MTilburg,
Heel tof dat je nóg een abonnement bij ons hebt afgesloten! Ik ga meteen alle documenten erbij pakken en dit voor jou oplossen!
Ik zie inderdaad dat de afgesproken maandelijkse kosten afwijken van de kosten die bij jou in rekening worden gebracht. Ik heb daarom meteen de maandelijkse korting voor je aangepast. Dat kun je nu ook direct terugzien in jouw My T-Mobile > Mijn abonnement. Daarnaast heb ik een vergoeding toegevoegd voor de aansluitkosten en de korting die je op de eerste facturen al had moeten krijgen. Die vergoeding zul je dus terugzien op één van de volgende facturen!
Op deze manier is als het goed is alles weer helemaal in orde. Het maandbedrag komt nu overeen met de order en de vergoeding krijg je binnenkort verrekend! Mocht je toch meer vragen hebben, laat het me gerust weten. Daar ben ik immers voor! :D
Voor nu wens ik je nog een superfijn (Paas)weekend!
Bekijk origineel
Heel tof dat je nóg een abonnement bij ons hebt afgesloten! Ik ga meteen alle documenten erbij pakken en dit voor jou oplossen!
Ik zie inderdaad dat de afgesproken maandelijkse kosten afwijken van de kosten die bij jou in rekening worden gebracht. Ik heb daarom meteen de maandelijkse korting voor je aangepast. Dat kun je nu ook direct terugzien in jouw My T-Mobile > Mijn abonnement. Daarnaast heb ik een vergoeding toegevoegd voor de aansluitkosten en de korting die je op de eerste facturen al had moeten krijgen. Die vergoeding zul je dus terugzien op één van de volgende facturen!
Op deze manier is als het goed is alles weer helemaal in orde. Het maandbedrag komt nu overeen met de order en de vergoeding krijg je binnenkort verrekend! Mocht je toch meer vragen hebben, laat het me gerust weten. Daar ben ik immers voor! :D
Voor nu wens ik je nog een superfijn (Paas)weekend!