Beantwoord

Facturen later betalen

• 19 november 2020
  • 9 reacties
  • 206 Bekeken

Er komt steeds geld bij op mijn mobiele factuur. Kunnen jullie ook eens rekening houden dat er coronavirus is. En dat mensen minder werken.of dat het wat langer duurt voor het geld er is. Mijn zoon heeft kpn en die krijgt alle tijd zonder extra kosten. Ik weet wel als mijn contract afgelopen is. Dan stop ik met heel tmobile  en ga ik na kpn

P

icon

Beste antwoord door Hajar 20 november 2020, 10:12

Hi @Dre1974 

Ik begrijp dat dit moeilijkere tijden zijn. We denken ook graag mee over een oplossing. We zouden in dit geval een betalingsregeling kunnen treffen of uitstel van betaling. Dit moet je wel eerst aanvragen bij ons en dan kunnen we dat in orde maken. Ik hoor graag wat je zou willen zodat ik je verder kan helpen.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dre1974 

Ik begrijp dat dit moeilijkere tijden zijn. We denken ook graag mee over een oplossing. We zouden in dit geval een betalingsregeling kunnen treffen of uitstel van betaling. Dit moet je wel eerst aanvragen bij ons en dan kunnen we dat in orde maken. Ik hoor graag wat je zou willen zodat ik je verder kan helpen.

Ik zou het fijn vinden als jullie het niet steeds verhogen met 15 euro. En dat niet alleen voor mij maar meer mensen. Bu net weer een factuur hoop weer 15 euro erbij. Dus aub. Geef mij maar een betalingsregeling 

Reputatie 5
Badge +10

Bundel verhogen naar onbeperkt als de kosten van bellen komen.

Geen zorgen dan meer.

Gaat hier om aanmaningskosten en daar is T-Mobile heel snel mee.😵

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dre1974 

Bedankt voor je reactie. Ik heb een betalingsregeling voor je getroffen van 4 termijnen. Op My T-Mobile kun je precies zien hoeveel je wanneer moet betalen. Ik hoop dat het zo wel gaat lukken. Mocht je nog vragen hebben of mocht ik nog iets kunnen betekenen, laat het mij vooral weten!

Ik heb het gezien maar helaas te laat. Ben geblokkeerd. En me tv thuis ook. Heb net gebeld en alles op gezegd bij tmobile. Ik ga nu na kpn. Die luistert ten minste wel na de mensen 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dre1974,

Voor je mobiele aansluiting heeft m’n collega Hajar de betalingsregeling aangemaakt en je krijgt dan standaard een blokkade op het gebruik van premiumdiensten en gebruik in het buitenland. De rest zou gewoon moeten werken, is dat bij jou niet het geval? 

Ik zal even een collega van T-Mobile Thuis aan de mouw trekken en in de administratie laten kijken of er voor die facturen nog iets mogelijk is op dit moment. Dan kunnen we daar misschien nog wat voor je in regelen, ook al kan ik daar geen garanties in doen.

Mocht je nog vragen hebben over je mobiele aansluiting, laat het ons gerust weten!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dre1974, ik heb het meteen bekeken en elke factuur erbij gepakt, maar bij Thuis heb je geen enkele openstaande betaling en ben je ook nog niet geblokkeerd geweest. Wellicht dat jouw TV Box of TV niet goed werkt door een tijdelijke obstructie in het netwerk. Daarom bied ik je graag mijn hulp aan. Neem een kijkje in ons speciale TV topic, daar wordt alles uitgelegd door onze huisexpert Sander om de verbinding weer terug te krijgen: Geen beeld? Geen zorgen!

Laat je ons weten of jouw TV straks weer beeld toont? Zo niet, dan helpen we je natuurlijk net zolang verder totdat je weer elke zender naar volle tevredenheid kunt bekijken! 

Klopt ik heb alles betaald omdat ik geblokkeerd was. Vind het jammer dat het zo moet steeds. Leef eens met de mensen mee in deze tijd van coronacrisis. Ik heb alles gedaan wat er stond. Mijn tv gids blijft op 6 dagen terug staan. En me Wi-Fi is heel slecht. En het beeld blijft af en toe stil staan. 9f hapert

Reageer