Beantwoord

Facturen online betalen

  • 19 april 2017
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Hoi T-Mobile!

De laatste 2 facturen zijn helaas niet goed gegaan met incasseren en ik wil deze nu online betalen: Is het ook mogelijk deze handmatig over te maken i.p.v. de iDEAL methode via het dashboard?

Hoor 't graag!

Groet
icon

Beste antwoord door Rosan 19 april 2017, 12:04

Beste, ja dat kan maar kost meer verwerkings tijd en aangezien er dus meerdere facturen open staan is het mogelijk dat dingen als een blokkade oid kruist met een betaling.
Hier de pagina met betaalmogelijkheden en hoe lang het duurt.
https://www.t-mobile.nl/betalen
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Beste, ja dat kan maar kost meer verwerkings tijd en aangezien er dus meerdere facturen open staan is het mogelijk dat dingen als een blokkade oid kruist met een betaling.
Hier de pagina met betaalmogelijkheden en hoe lang het duurt.
https://www.t-mobile.nl/betalen
Ik heb inmiddels 2 uur terug betaald via iDEAL maar mijn facturen staan nog steeds op onbetaald + de blokkade is niet weg (welke gister om 23u is geactiveerd?).
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MediaWizzard,

Goed om te lezen dat je jouw openstaande facturen hebt kunnen overmaken! Wel zo fijn als de blokkade dan ook wordt verwijderd. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat jouw betaling is binnengekomen en dat jouw blokkade om 11:01 uur is verwijderd. Kun je eens jouw toestel volledig uit- en aanzetten? Dan zou het weer moeten werken. Ik hoor graag of dat inderdaad het geval is!

Reageer