Beantwoord

Facturen opvragen kost geld

• 13 november 2017
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Na vele jaren Tmobile klant te zijn geweest ben ik 5 weken geleden overgestapt.
Nu blijkt dat ik na 4 weken mijn facturen van dit jaar niet meer kan downloaden
of gedwongen 5€ per stuk??!! te betalen.
Dit is geen manier om afscheid van een langdurige klant te nemen en zeker geen aanbeveling om terug te keren!!
Gaarne ontvang ik mijn betaalde facturen over het lopende jaar 2017, gratis.
icon

Beste antwoord door Issam 14 november 2017, 13:38

Hallo TTrouble,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het forum. Erg jammer dat je ons hebt verlaten!

Om je van een duidelijke reactie te voorzien ben ik gelijk gaan kijken wat de procedures zijn. Het klopt inderdaad dat er bij het opvragen van de facturen €5,- in rekening wordt gebracht. We bieden de mogelijkheid om de facturen online (gratis) te downloaden tot 4 weken na het einde van je contract. Dit geeft je dus voldoende tijd om de facturen te downloaden. Na deze 4 weken worden de facturen bij ons gearchiveerd en kost het meer tijd en moeite om deze voor oud klanten op te vragen. Vandaar dat we hier kosten voor in rekening brengen. We kunnen hier ook geen uitzondering in maken, hoe graag ik het ook voor je wil doen.

Hopelijk zien we je ondanks dit proces weer terug bij T-Mobile in de toekomst. Je bent nu in ieder geval op de hoogte van het proces!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo TTrouble,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het forum. Erg jammer dat je ons hebt verlaten!

Om je van een duidelijke reactie te voorzien ben ik gelijk gaan kijken wat de procedures zijn. Het klopt inderdaad dat er bij het opvragen van de facturen €5,- in rekening wordt gebracht. We bieden de mogelijkheid om de facturen online (gratis) te downloaden tot 4 weken na het einde van je contract. Dit geeft je dus voldoende tijd om de facturen te downloaden. Na deze 4 weken worden de facturen bij ons gearchiveerd en kost het meer tijd en moeite om deze voor oud klanten op te vragen. Vandaar dat we hier kosten voor in rekening brengen. We kunnen hier ook geen uitzondering in maken, hoe graag ik het ook voor je wil doen.

Hopelijk zien we je ondanks dit proces weer terug bij T-Mobile in de toekomst. Je bent nu in ieder geval op de hoogte van het proces!
Dank voor je reactie. Die 4 weken hadden duidelijker gecommuniceerd kunnen worden.
Toch vreemd dat ik mijn laatste factuur (waar ik voor betaald heb) al niet meer kan ontvangen na 4 weken, lijkt mij niet consument vriendelijk en onwettig.
Regels veel duidelijker publiceren in jullie communicatie en deze regel verruimen tot 2 maanden.
Daarvoor zie je me niet terug, spijtig na 8 kaar!! Schaam je!

Reageer