Beantwoord

Facturen verhoogd sinds februari

  • 23 juli 2017
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Goede middag,
Kunt u mij aangeven hoe het komt dat mijn facturen sinds mei 2017 zoveel verhoogd zijn?

Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Carla Kok
icon

Beste antwoord door Issam 24 juli 2017, 15:12

Hoi Carla,

Allereerst van harte welkom op het forum!

We helpen je hier graag bij. Echter ben je niet ingelogd op het forum met je My T-Mobile account, hierdoor hebben we geen inzicht in je gegevens. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer, adres en geboortedatum willen sturen? Dan kunnen wij met je mee kijken.

Je kan in de tussentijd ook inloggen op My T-Mobile en alvast zelf een kijkje nemen naar de facturen. Wellicht dat het daarmee al duidelijker wordt.

Ik wacht je reactie af Carla. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Carla,

Allereerst van harte welkom op het forum!

We helpen je hier graag bij. Echter ben je niet ingelogd op het forum met je My T-Mobile account, hierdoor hebben we geen inzicht in je gegevens. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer, adres en geboortedatum willen sturen? Dan kunnen wij met je mee kijken.

Je kan in de tussentijd ook inloggen op My T-Mobile en alvast zelf een kijkje nemen naar de facturen. Wellicht dat het daarmee al duidelijker wordt.

Ik wacht je reactie af Carla. 🙂

Reageer