Beantwoord

Facturen verhoogd sinds februari

  • 23 juli 2017
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Goede middag,
Kunt u mij aangeven hoe het komt dat mijn facturen sinds mei 2017 zoveel verhoogd zijn?

Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Carla Kok
icon

Beste antwoord door Sam- 24 juli 2017, 15:12

Hoi Carla,

Allereerst van harte welkom op het forum!

We helpen je hier graag bij. Echter ben je niet ingelogd op het forum met je My T-Mobile account, hierdoor hebben we geen inzicht in je gegevens. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer, adres en geboortedatum willen sturen? Dan kunnen wij met je mee kijken.

Je kan in de tussentijd ook inloggen op My T-Mobile en alvast zelf een kijkje nemen naar de facturen. Wellicht dat het daarmee al duidelijker wordt.

Ik wacht je reactie af Carla. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Carla,

Allereerst van harte welkom op het forum!

We helpen je hier graag bij. Echter ben je niet ingelogd op het forum met je My T-Mobile account, hierdoor hebben we geen inzicht in je gegevens. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer, adres en geboortedatum willen sturen? Dan kunnen wij met je mee kijken.

Je kan in de tussentijd ook inloggen op My T-Mobile en alvast zelf een kijkje nemen naar de facturen. Wellicht dat het daarmee al duidelijker wordt.

Ik wacht je reactie af Carla. 🙂

Reageer