Beantwoord

Facturen voor vervallen abonnement

• 12 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Op 9 juni 2015 heb ik een jaarabonnement afgesloten voor mobile wifi en bijbehorend Huawei pparaatje gekocht.
Van 9 juni 2016 is dit abonnement bij mijn abonnement in Mijn T-mobile verdwenen, echter de facturen ad € 27,78 worden nog steeds maandelijks afgeschreven. In juni op de 23e en de maanden daarop t/m sept. op de 21e.
Graag ZSM correctie hiervan.
icon

Beste antwoord door Hajar 14 oktober 2016, 08:17

Hi Meulenvrouwke,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit navraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je jouw abonnement met tablet niet hebt opgezegd. En aangezien je hem niet zelf hebt opgezegd is je abonnement gewoon doorgelopen. Je kan er dus nu ook gebruik van maken. Als je het abonnement liever wilt stopzetten dan kan ik dat ook in orde maken voor je. Houdt dan wel rekening met een maand opzegtermijn.

Ik hoor graag van je of je dat zou willen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Meulenvrouwke,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit navraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je jouw abonnement met tablet niet hebt opgezegd. En aangezien je hem niet zelf hebt opgezegd is je abonnement gewoon doorgelopen. Je kan er dus nu ook gebruik van maken. Als je het abonnement liever wilt stopzetten dan kan ik dat ook in orde maken voor je. Houdt dan wel rekening met een maand opzegtermijn.

Ik hoor graag van je of je dat zou willen.
Het was een 1-jarig abonnnement voor mobile Wifi. De benodigde Huawei mobile router heb ik er los bijgekocht. Specifiek voor 1-jaar gevraagd omdat ik in een revalidatiecentrum zat, waar ik Wifi tijdelijk nodig had. Dat is me door de verkoper destijds ook verzekerd.
Heb in juni jl. bij mijn T-Mobile gecheckt: abonnement was verdwenen en alsook de maandelijkse nota hiervoor. Bovendien stond het bedrag ook niet meer in mijn maandelijkse SMS-melding.
M.i. is het contract gewoon per 9.6.2016 vervallen!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Meulenvrouwke,

Een logisch punt, maar uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor de opzegging van je contract. Dit gebeurt niet automatisch en is ook opgenomen in de voorwaarden van je contract.

Overigens heb ik zojuist ook gekeken of je My T-Mobile account nog actief is voor het 097-nummer van het tabletabonnement en dit is wel het geval. Je kunt nog alle facturen en informatie terugvinden.

Ik neem aan dat je het alsnog wilt, maar heb je akkoord nodig om een opzegging in het systeem te zetten. Dit gebeurt wel met inachtneming van 1 maand opzegtermijn. Hoe eerder je dit aan ons doorgeeft, hoe eerder wij ermee aan de slag kunnen!

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je.
Zo wie zo direct opzeggen dit 1-jarige mobiele wifi abonnement, overigens géén tablet. Ontvang graag een bevestiging hiervan.

Facturen en abonnement gegevens hiervan ontbreken toch echt in My T-Mobile overzicht: net wederom gekeken. Alleen mijn mobiele telefoonabonnement is opgenomen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Meulenvrouwke,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb je abonnement opgezegd. Hij wordt op 21/11/2016 stopgezet. Als je op My T-Mobile inlogt met je 097-nummer dan kun je jouw gegevens en je facturen inzien. Je hebt namelijk een ander account voor dit nummer.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als ik nog iets kan betekenen, laat het mij weten.

Reageer