Beantwoord

Facturenoverzicht

  • 12 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 711 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedemorgen,

Het factuuroverzicht heeft al anderhalve week een storing. Er staat elke dag probeer opnieuw, maar nu na méér dan 10 dagen proberen, zou ik toch graag mijn factuur willen ontvangen.

Wanneer werkt dit overzicht weer?

Linda
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 oktober 2018, 10:11

Hoi Linda,

Ik zie het inderdaad, jammer dat dit niet heeft geholpen! Maar dan gaan we er natuurlijk verder mee aan de slag. Ik heb dit direct doorgezet naar onze IT-specialisten, zodat zij dit snel kunnen fixen binnen jouw account. Dan moet het helemaal goedkomen. :)

Het is nu dus heel even afwachten tot zij het oppakken, maar mocht ik je in de tussentijd nog ergens anders mee kunnen helpen dan sta ik voor je klaar!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Linda,

Dat klinkt niet best! Ik ben nog geen andere, vergelijkbare problemen tegengekomen, dus laten we gaan achterhalen waar het aan ligt!

Heb je dit probleem zowel op de My T-Mobile App als de website of alleen op één van de twee? Als het op de app gebeurt, kun je deze dan eens verwijderen en opnieuw installeren? Voor de website heb ik ook even meegekeken, maar bij mij werkt het (via Google Chrome) wel gewoon goed. Kun je aangeven welke browser je gebruikt en wat er gebeurt als je een andere browser kiest? Heb je de cookies van de browser ook al eens verwijderd?

Als niets werkt, dan zou het top zijn als je een screenshot van de pagina mee kunt sturen. We kunnen dan gelijk met je meekijken en, indien nodig, dit doorzetten naar onze technische specialisten.

We zien jouw reactie graag tegemoet, Linda! 😃
Hey!

dank voor de reactie. Ik werk in Google Chrome en ik heb net mijn cache gewist.
Werkt via de website nog steeds niet. De app van T-Mobile heb ik niet op mijn telefo

on.

Linda

Hierbij de printscreen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Linda,

Ik heb ook meteen even gekeken en ik zie de facturen inderdaad niet terug in jouw My T-Mobile en David nu ook niet meer. Gek zeg! Maar daar gaan we natuurlijk wat aan doen.

Ik heb het account even verwijderd, zodat je een nieuwe kunt aanmaken. Zou je dit kunnen doen en laten weten of het daarna wel werkt? Zo niet, dan ga ik het doorzetten naar onze specialisten, maar ik denk dat het hiermee wel opgelost wordt!

Laat je het weten? 😃
Hey Jaimy,

Volgens mij is het nog niet gelukt. ZIe onderstaand:

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Linda,

Ik zie het inderdaad, jammer dat dit niet heeft geholpen! Maar dan gaan we er natuurlijk verder mee aan de slag. Ik heb dit direct doorgezet naar onze IT-specialisten, zodat zij dit snel kunnen fixen binnen jouw account. Dan moet het helemaal goedkomen. :)

Het is nu dus heel even afwachten tot zij het oppakken, maar mocht ik je in de tussentijd nog ergens anders mee kunnen helpen dan sta ik voor je klaar!

Reageer