Vraag

Facturering google play via T-mobile factuur werkt niet

• 23 februari 2016
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Ik heb mij net aangemeld bij dit forum omdat betalen via t-mobile niet meer werkt sinds ik mijn nieuwe telefoon heb. Ik heb de topics gelezen en alles geprobeerd maar krijg het zelf niet voor elkaar. Kunnen jullie mij helpen om verder te komen?

Probleemstelling:
Ik heb problemen met betalen via mijn mobiele provider vanuit Google Play store en spellen. Ik krijg de melding dat een sms wordt verstuurd naar mijn 6040 waarna de melding komt dat er geen verificatie mogelijk is en dat ik het later nog maar weer moet proberen. Alle stappen die ik op dit forum heb gevonden heb ik geprobeerd tot aan reset naar fabrieksinstellingen aan toe.

Ik heb een LG Nexus 5X met Android 6.0.1

Mijn IMEI = ************** (geef ik als het nodig is door via PB)
mijn google account is (geef ik als het nofig is door via PB)
laatste niet gelukte pogging is van 10-02-2016 om 7.35
laatste gelukte poging is 21-01-2016

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groeten,

Freagle

This topic has been closed for comments

5 reacties

Ik lees mee! Hier hetzelfde probleem.
Het is super vervelend aangezien ik er regelmatig gebruik van wil maken. Hoop dat er een oplossing voor is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Freagle

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat het bij jou ook niet wil werken. Kun je mij je gegevens in een privébericht sturen? Dan zet ik dit door naar onze technische afdeling.

@Lidia:

Ook vervelend dat jij hetzelfde probleem hebt. Heb je de tips in dit topic al doorlopen? Werkt het dan nog steeds niet? Mocht dat ook allemaal niet werken dan kun je de volgende gegevens in een privébericht sturen.
  • IMEI nummer
  • Google-account (username)
  • Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
  • Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?
Ik hoor graag van jullie!
Intussen privébericht gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen..
Reputatie 6
Badge +17
Hi Lidia,

Onze collega Hajar heeft dit in behandeling. Aankomende zondag zal ze je van een reactie voorzien via een privébericht. :)

Om alle vragen en informatie in 1 topic te houden sluiten we dit topic. Heb je aanvullende vragen? Dan kan je terecht in dit topic.