Vraag

Facturering September en Oktober terwijl ik een prepaid sim heb

Goedendag,

Momenteel woon in in Zweden en voordat ik vertrok heb ik contact met jullie opgenomen betreffende mijn contract. Mij werd verteld dat mijn sim only inging en dat een laatste factuur zou worden verstuurd eind augustus. Nu zie ik dat in september en oktober 50 euro is gefactureerd. Ik heb al meer dan 10 dagen geleden (22Okt.) een mail gestuurd maar geen reactie ontvangen.

Graag meer uitleg hierover/ terugboeking.

Mvg,

Ewout Reitsma

8 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Een sim only is geen pre paid misschien dat het daar mis is gegaan?
Heb je al ingelogd om te kijken waar de rekening uit bestaat?
Dank voor je reactie. Het is een prepaid en kan daardoor mijn facturen ook niet inzien op internet, heel vaag allemaal. Voordat ik naar Zweden verhuisde liet de klantenservice mij weten dat er nog maar een betalingsfactuur zou komen en 10 euro kosten voor mijn nieuwe prepaid tegoed.
Reputatie 6
Badge +13
Dan moet een moderator even met je mee kijken idd.
Deze pakt het topic ergens de komende dagen op daar hoef je verder niks meer voor te doen.
Reputatie 5
@ewoutreitsma,

Goed dat je deze vraag stelt.

Ik heb het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd op het T-Mobile forum nagekeken en kan hier geen bedrag op terugvinden dat in oktober is afgeschreven. Het lijkt hier dan ook niet om dit desbetreffende telefoonnummer te gaan. Heb je nog andere telefoonnummers bij T-Mobile? Zo ja, dan raad ik je aan om dit even goed na te kijken.

Mocht het voor jou echt een raadsel zijn om welk telefoonnummer het gaat dan ontvang ik graag het betalingskenmerk dat begint met het cijfer 9 zodat ik kan opzoeken waar deze factuur vandaan komt.

Alvast bedankt,
Roan
Naar mijn weten heb ik geen ander nummer en kan ik op mijn tmobile online account ook niks vinden. Het gaat om de volgende facturen:

901227566723
901225388467

Merkwaardig is ook dat lijkt alsof de fout eerder is voorgekomen doordat de laatste factuur al eerder was gevorderd en automatisch terug gevorderd (omschrijving vertelde wegens administratieve redenen).

Mvg,

Ewout
Reputatie 6
Hallo ewoutreitsma,

Ik heb voor je gekeken naar de facturen die je doorgeeft. Dit is van een ander nummer dan waarmee je ingelogd bent. Deze facturen zijn van een Stel Samen abonnement dat in April dit jaar is afgesloten.
Dank voor het antwoord. Hoe kom ik erachter welk nummer dit is en hoe kan ik er gebruik van maken/ toegang tot krijgen hier vanuit Zweden? Is er ook een mogelijkheid om dit nummer te 'pauzeren' tot juli? Voordat ik naar Zweden vertrok heb ik namelijk gevraagd aan de klantenservice of dit mogelijk was doordat ik toen inderdaad dacht dat mijn abonnement inderdaad gewoon doorliep. Echter vertelde zij mij dat ik helemaal geen abonnement had, slechts een sim-only op mijn naam die zij voor mij om ging zetten in een prepaid nummer (waarvan zij mij een bevestiging mail stuurde waardoor ik dacht dat alles geregeld was).

Nu zit ik namelijk hier en weet ik en niet wat mijn nummer is en kan ik er niks mee. Wat zijn mijn opties?

Mvg,

Ewout Reitsma
Reputatie 7
Badge +15
@ ewoutreitsma

Het Stel Samen abonnement is in januari dit jaar online afgesloten en in april ingegaan. Het is niet mogelijk om dit te pauzeren.

Ik heb je een privéberichtje gestuurd met het 06-nummer van het abonnement. :)

Als je nog vragen hebt horen we het graag!

Reageer