Beantwoord

Factuur 1juli 2013

• 3 juli 2013
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Op mijn factuut staat een bedrag van 3,60 voor bellen binnen Nederland. Ik begrijp niet waardoor dit ene telefoongesprek plotseling buiten mijn bundel valt. Het is een gesprek naar een vast nummer binnen Nederland.
icon

Beste antwoord door Tom 5 juli 2013, 12:21

@Hans08 Welkom op het T-Mobile forum!

Je hebt op 26.05 tegoed voor 1 dag ontvangen. Dit komt omdat de datum waarop je tegoed wordt toegekend is vastgesteld op de 27ste. Je contract is echter ingegaan op de 26ste, hierdoor heb je 1/30ste tegoed voor deze dag ontvangen.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben laat dan gerust nog een berichtje achter.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
@Hans08 Welkom op het T-Mobile forum!

Je hebt op 26.05 tegoed voor 1 dag ontvangen. Dit komt omdat de datum waarop je tegoed wordt toegekend is vastgesteld op de 27ste. Je contract is echter ingegaan op de 26ste, hierdoor heb je 1/30ste tegoed voor deze dag ontvangen.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben laat dan gerust nog een berichtje achter.
Blij dat ik een contract voor slechts één jaar heb!
Plotseling ben ik alle belminuten op het eind van iedere maand kwijt. Bij mijn vorige contract gingen die mee naar de volgende maand. Mij visual voicemail dat toen gratis was, gaat nu geld kosten.
Van mijn vorige contract had ik nog veel belminuten over. Nu moet ik tòch voor die ene dag 3,60 euro betalen. 
Volgens de voorwaarden zal het allemaal best kloppen maar ik voel me bij T-mobile een melkkoe!
Reputatie 5
@Hans08 wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over je abonnement. Bij het iSmart 150 Sim Only abonnement is het inderdaad zo dat je je resterende tegoed niet meeneemt naar een volgende maand. Mocht ik je ergens bij kunnen helpen dan weet je ons te vinden.

Reageer