Beantwoord

Factuur 2 keer betaald

• 21 mei 2017
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

Op 5 mei heb ik mijn factuur via automatische incasso betaalt. Op 11 mei is het door de bank teruggestort zonder reden. Ik kreeg een SMS erover dat het niet betaald was en later opnieuw werd afgeschreven. Omdat ik op My T-Mobile had gezien dat ik het niet betaald had, voor de vrees dat ik werd afgesloten had ik het via iDeal betaald op 15 mei.
Daarna hebben jullie door een automatische incasso op 18 mei opnieuw afgeschreven.
Hieronder in de bijlage een screenshot van de betalingen (heb alle factuur nummers doorgestreept)
Omdat het dubbel betaald is kunnen jullie er iets mee doen?
Alvast bedankt voor jullie moeite.

- Snotaapje;)

Edit: Ik zie nu pas dat betaald verkeerd geschreven staat. Kunnen jullie het veranderen?
icon

Beste antwoord door David 22 mei 2017, 14:49

Hey Snotaapje,

Goed dat je aan de bel trekt over de dubbele betaling!

Deze betaling zie ik inderdaad terug in ons systeem en staat nu te boek als een te veel betaald bedrag. Onze Klantexpert Kaassausje heeft je inderdaad al jouw opties gegeven. Als je wilt, dan kunnen we het bedrag laten staan en dat wordt dan verrekend met de volgende factuur. Je hoeft dan een lager bedrag te betalen volgende maand. Anders kunnen we het bedrag ook terug laten storten, als je dat liever hebt!

We horen graag van je waar je voor kiest!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Snotaapje.

Ik heb je spelfout aangepast. :)

Een T-Mobile Moderator kan je hier verder mee helpen, in feite heb je twee keuzes:
- zo laten zoals het is, het wordt dan verrekend met je volgende factuur* (of facturen, als de volgende lager uit zou vallen dan het overgemaakte bedrag)
- ze kunnen een terugstortingsverzoek indienen

*Je hebt wel een kenmerk bijgevoegd, zodat ze weten aan wiens naam de betaling gekoppeld moet worden? (Just in case. ;)) ((iDeal doet dat automatisch denk ik?))
Reputatie 7
Badge +20
Hey Snotaapje,

Goed dat je aan de bel trekt over de dubbele betaling!

Deze betaling zie ik inderdaad terug in ons systeem en staat nu te boek als een te veel betaald bedrag. Onze Klantexpert Kaassausje heeft je inderdaad al jouw opties gegeven. Als je wilt, dan kunnen we het bedrag laten staan en dat wordt dan verrekend met de volgende factuur. Je hoeft dan een lager bedrag te betalen volgende maand. Anders kunnen we het bedrag ook terug laten storten, als je dat liever hebt!

We horen graag van je waar je voor kiest!
Reputatie 4
Badge +5
Hoi David,

Bedankt voor je reactie!
Graag zal ik het bedrag verrekend hebben met mijn volgende factuur.
Bedankt voor je hulp!

- Snotaapje;)

Bedankt voor je reactie!
Ik had de bijlage toegevoegd als een bewijs van de betalingen. Mijn rekeningnummer is al bekend ben ook met My T-Mobile ingelogd. Bij een provider met de T die Unlimited heeft 'gestolen' is dit niet mogelijk
Reputatie 7
Badge +20
Hi Snotaapje,

Top, dan wordt dat geregeld! 🙂

Reageer