Beantwoord

Factuur 2 x voldaan

Reputatie 1
Dame/Heer, goedemorgen,

Bij het checken van de betaling van factuur 901323158083 dd. 1/7/'18 stond er een vakje bij voor het betalen via iDeal aangezien de afschrijving niet gelukt was.
Aangezien ik niet zonder internet kan gelijk op 2/7'18 via Ideal van een andere rekening het bedrag overgemaakt.
Nu even de rekening nagezien maar........het bedrag is dus wel degelijk op 26/6/'18 afgeschreven.
Heb al oude topics bekeken en u verrekend de dubbele betaling met de nieuwe factuur, vind ik prima 😉.
Vraag, klopt dit verhaal ? Wilt u svp. nakijken of er inderdaad 2 x voldaan is ?😊
Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.
met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door David 14 juli 2018, 12:12

Hey Peukie,

Het gaat helemaal goed hoor! Geen zorgen dus, je wordt niet geblokkeerd of iets. ;)

De factuur waar jij op doelt is al op 22 juni geïncasseerd en de laatste factuur (van 28 juni) is op 2 juli voldaan. Daar is wellicht even wat verwarring ontstaan, maar alles is nu netjes betaald en alles is voldaan. Er is in ieder geval niets dubbel betaald. Mocht het nou zo zijn dat jij wel 2 afschrijvingen ziet, stuur dan even een screenshot van de betaling. Dan gaan we daar mee aan de slag!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Peukie,

Het gaat helemaal goed hoor! Geen zorgen dus, je wordt niet geblokkeerd of iets. ;)

De factuur waar jij op doelt is al op 22 juni geïncasseerd en de laatste factuur (van 28 juni) is op 2 juli voldaan. Daar is wellicht even wat verwarring ontstaan, maar alles is nu netjes betaald en alles is voldaan. Er is in ieder geval niets dubbel betaald. Mocht het nou zo zijn dat jij wel 2 afschrijvingen ziet, stuur dan even een screenshot van de betaling. Dan gaan we daar mee aan de slag!
Reputatie 1
Hoi David, de zon is hier nu weg, dus gelijk even uitgezocht, maar zoals gewoonlijk heb je helemaal gelijk.
Blijft mijnerzijds 1 vraag over, hoe kan het dat bij Factuurnummer 901325400391 met vervaldatum 23/7 dan een geweigerde incasso melding op 1/7 (of factuur 901323158083, kan ik mu niet meer nakijken) stond vermeld? hier werd ik op het verkeerde been gezet,maar de automatische incasso moet dus nog komen, die is nu dus op stel en sprong door mij als een haas via Ideal voldaan.
Verder geen punt, (systeemfoutje?) betalen moet ik toch ☹😉, ik zal i.i.g. ook de automatische incasso in de gaten houden.
Wederom bedankt voor het uitzoeken, een heel prettig en warm weekend toegewenst, maar ik neem aan dat de airco op volle toeren draait, 😁.
Met groetjes van (nog steeds) een tevreden klant.👍
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peukie,

Super leuk om te horen dat je nog altijd tevreden bent! Kreeg je die foutmelding bij My T-mobile te zien? Want in ons systeem zie ik niets terug dus kan inderdaad om een systeemfout gaan. Maar je hoeft je geen zorgen te maken al je facturen zijn netjes voldaan!

Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag!
Reputatie 1
Hallo Hajar, Alles opgelost, de "dubbele" betaling via IDeal is keurig op de nieuwe factuur afgeboekt, dus ben weer prima geholpen.😁
Dank voor je berichtje, geen andere vragen 👍😉

Hallo beste lezer,

Deze week heb ik telefonisch contact gehad over de betaling van mijn maandelijkse betaling. De automatische incasso kon niet worden uitgevoerd omdat ik van bank ben geswitched. Tijdens het telefonisch gesprek is mij gevraagd om het maandbedrag handmatig via nieuwe bankrekening te voldoen. Dat heb ik gedaan en dit bedrag is op 29 januari afgeschreven. Op 30 januari kreeg ik opnieuw een sms en voor de zekerheid heb ik het maandbedrag nogmaals betaald via de link. Op mijn bankrekening heb ik gezien dat de abonnementskosten twee keer zijn afgeschreven. Graag ontvang ik een maandbedrag retour. Kan dit worden geregeld

Reputatie 6
Badge +4

Hi @tenanten39 

Hier help ik je graag mee verder! Ik zie inderdaad dat je twee keer je betaling hebt overgemaakt, dat is wel wat overdreven! :wink:  Geen zorgen, dit krijg jij hoe dan ook terug. Het kan worden teruggestort op jouw rekening, houd er rekening mee dat hier 2 weken overheen kunnen gaan. Je kunt er ook voor kiezen om het te verrekenen met de eerstvolgende factuur! Laat je even weten wat jij de beste optie vind? Mocht je nog andere vragen hebben dan ben ik er voor je!

Hoi Evy,

Fijn dat je snel reageert en een keuze geeft voor terugbetaling. Mijn voorkeur gaat naar het terugstorten van het bedrag op mijn rekening. Bedankt voor de vlotte medewerking:relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @tenanten39 

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en in dit geval kan het bedrag niet teruggestort worden, omdat de factuur van februari binnen een paar dagen online staat. Dan wordt de betaling verrekend met de factuur van februari. De afdeling die de terug stortingen verwerken storten alleen terug wat er daadwerkelijk open staat en als het al is verrekend met factuur ( wat automatisch gebeurt) dan kunnen ze het niet meer terugstorten. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is. 

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Hoi Hajar, 

gaat de verrekening goed als ik een automatische incasso heb?

Reputatie 7
Badge +13

Hey @tenanten39 

Dat zal wel goed komen ja. Maak je geen zorgen 😃

Reageer