Beantwoord

Factuur 21 november 2020

• 24 november 2020
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik kan de specificatie van mijn rekening niet volgen. Moet blijkbaar € 51,47 betalen.

De prijs van mijn abonnement is ongeveer € 35 inclusief € 10 voor het toestel.

Het toestel heb ik in oktober reeds geheel afbetaald. Resteert derhalve € 25.

Dus waarom nu ineens het dubbele bedrag ? Het nog te verrekenen bedrag in de factuur 

(€ 105,53) kan ik al helemaal niet plaatsen. Gaarne uw uitleg !

icon

Beste antwoord door jansl08 24 november 2020, 19:35

Dank voor je reactie.

Ik heb het nog eens bekeken. Ik begin het licht te zien.

Ik heb op 22 oktober € 141,21 betaald. Ik ging er vanuit dat dit alleen de aflossing van de

telefoon was. De normale abo-kosten  van € 35,68 bleken echter ook in dit bedrag begrepen te zijn.

Daardoor viel de betaling lager uit dan nog aan krediet op het toestel openstond.

Dat verklaart de verrekening op de factuur van € 105,53.

Ik moet nu naast het abonnementsgeld van € 23,83 nog steeds een stukje op het toestel aflossen.

Dit is een bedrag van € 27,65. Ik ben er dus uit.

Bedankt voor de moeite !

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Als je de lening voor het toestel versneld hebt afgelost, dan kan het zijn dat er al een aflossing ingepland stond op de komende factuur (die je nu dus ontvangen hebt). Je hebt toen mogelijk alles afgelost behalve dus de laatste termijn. Naar ik begrijp is je factuur bedrag nu 51,47 euro en heb je kosten buiten de bundel of een verrekening uit een eerdere periode. Is het te verrekenen bedrag wellicht het totaal van de laatste twee facturen? 

Dank voor je reactie.

Ik heb het nog eens bekeken. Ik begin het licht te zien.

Ik heb op 22 oktober € 141,21 betaald. Ik ging er vanuit dat dit alleen de aflossing van de

telefoon was. De normale abo-kosten  van € 35,68 bleken echter ook in dit bedrag begrepen te zijn.

Daardoor viel de betaling lager uit dan nog aan krediet op het toestel openstond.

Dat verklaart de verrekening op de factuur van € 105,53.

Ik moet nu naast het abonnementsgeld van € 23,83 nog steeds een stukje op het toestel aflossen.

Dit is een bedrag van € 27,65. Ik ben er dus uit.

Bedankt voor de moeite !

Reageer