Vraag

factuur 3 oktober


Hallo,



Ik heb in augustus mijn abbonement verlengd, en daarbij hoefde ik de eerste 3 maanden niet te betalen.

Nu is er bij de eerste factuur van het nieuwe abbonement iets mis gegaan, de korting werd niet verrekend.

Ik had hier al achteraan gebeld, en het was een foutje en zou de volgende maand verrekend worden.

Nu kwam de factuur van 3 oktober en inderdaad wordt het bedrag van de vorige periode verrekend, maar nu:



er staat op de factuur:



Het bedrag in uw voordeel zal zo spoedig mogelijk met u worden verrekend.

Nu heb ik tot op heden geen betaling ontvangen van t-mobile.



Dus mijn vraag, hoe werkt dit, krijg je het bedrag niet uitbetaald, maar wordt het verrekend met de belminuten?

(In mijn geval nogal ongunstig dus, omdat ik erg weinig bel en dus mijn overige minuten na een maand al weer kwijt ben!)





ik hoop snel iets te horen,



bvd,



Inge

1 reactie

Reputatie 6
inge14 welkom op het forum

t-mobile verekend het waarschijnlijk met je eerste fractuur die je krijgt dus in jouw geval over twee maanden dan zie je bij je betaling dan voor het bedrag een --- teken staan bij je specificaties daarom staat er het woord ,,verrekend,,geen zorgen inge14

Reageer