Beantwoord

factuur

• 15 juli 2019
  • 2 reacties
  • 538 Bekeken

Beste meneer of mevrouw,

Ik heb een factuur gehad die het dubbele is als normaal. Ik vind dat niet kunnen omdat ik helemaal geen melding heb gehad dat ik bijna over mijn bel minuten zit. Dit horen jullie aan te geven. Dus ik vind niet dat ik dat moet betalen.

Ook wil ik graag me abonnement wijzigen naar onbeperkt bellen, zodat dit niet meer voor komt.

Met vriendelijke groet,

Demi Schollaardt
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 juli 2019, 08:03

Hoi Demi,

Geen zorgen, je kunt jouw bundels heel gemakkelijk zelf aanpassen via "Bundels aanpassen" in My T-Mobile. Dit kun je eens per maand doen, dus ik zie dat jij in jouw volgende factuurmaand weer een aanpassing kunt doen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Demi,

Geen zorgen, je kunt jouw bundels heel gemakkelijk zelf aanpassen via "Bundels aanpassen" in My T-Mobile. Dit kun je eens per maand doen, dus ik zie dat jij in jouw volgende factuurmaand weer een aanpassing kunt doen!
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb een factuur gehad die het dubbele is als normaal. Ik vind dat niet kunnen omdat ik helemaal geen melding heb gehad dat ik bijna over mijn bel minuten zit. Dit horen jullie aan te geven.

In de T-mobile app kun je realtime bekijken wat de status van je bel en data bundel is. Wel je eigen verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden! Waar met internet het soms lastig is in te schatten wat een app/browsen verbruikt is het met bellen veel duidelijker dat je veel belt, en dus even wat vaker in de app moet kijken als je niet over je bundel wilt heengaan.
Maar met een paar euro extra per maand naar unlimited ben je van al die zorgen af!

Reageer