Beantwoord

Factuur 3x zo hoog

• 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Normaal een factuur tussen de €15 en €25, nu heb ik een afschrijving gehad van maar liefst €57,95!!!

In de factuurspecificaties op mijn t-mobile worden er dubbele kosten gerekend voor zowel de periode 14-08 t/m 5-9 en van 6-9 t/m 5-10. Anderhalve maand declareren en dubbele kosten??
Op mijn vorige factuur staat een periode gedeclareerd van 06-08 t/m 05-09. Ik hoor graag jullie verklaring.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 26 september 2017, 07:10

Hoi Anne90, welkom op het klantenforum.

Klinkt alsof er recent een verlenging is ingegaan. Staan er ook min-tekens achter sommige bedragen? Dan zijn die bedragen juist gecrediteerd in plaats van extra afgeschreven.

Een factuur na verlenging kan wat verwarrend zijn, je krijgt (vaak) een stukje teveel betaald geld terug, betaalt (vaak) een stukje wat op de vorige factuur had moeten staan en, zoals altijd, betaal je een maand vooruit. Op deze pagina kun je meer lezen over een factuur na een wijziging.

Als je er zo alsnog niet uitkomt, geef het dan even aan, dan kan een T-Mobile Moderator je een uitgebreidere uitleg geven. Als medeklant heb ik geen inzicht in jouw facturen. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Anne90, welkom op het klantenforum.

Klinkt alsof er recent een verlenging is ingegaan. Staan er ook min-tekens achter sommige bedragen? Dan zijn die bedragen juist gecrediteerd in plaats van extra afgeschreven.

Een factuur na verlenging kan wat verwarrend zijn, je krijgt (vaak) een stukje teveel betaald geld terug, betaalt (vaak) een stukje wat op de vorige factuur had moeten staan en, zoals altijd, betaal je een maand vooruit. Op deze pagina kun je meer lezen over een factuur na een wijziging.

Als je er zo alsnog niet uitkomt, geef het dan even aan, dan kan een T-Mobile Moderator je een uitgebreidere uitleg geven. Als medeklant heb ik geen inzicht in jouw facturen. 😉

Reageer