Vraag

Factuur 5-8-2013

• 13 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Waarom is mijn eerste factuur zo hoog?

4 reacties

Hoi Chester2, 

Welkom op het forum :D

Waarom je factuur zo hoog is kunnen een aantal oorzaken voor zijn, zoals aansluitkosten en dergelijke. 
dit kan je zelf allemaal bekijken op je factuur, via MyTmobile en dan het kopje facturen. Hier kan je je facturen downloaden en bekijken. 
Hier staat alles gespecificeerd en ook waarom je kosten heb gemaakt. 
Tevens heeft een eerste factuur altijd wat uitleg nodig, zie: http://www.t-mobile.nl/My_T-Mobile/htdocs/page/my-t-mobile/facturen/eerste-factuur.aspx

Groetjes Tribaltim
Goedemorgen,

Ik heb een vraag,

Ik ben overgestapt van Vodafone naar T-mobile, maar door verkeerde inlichtingen heb ik gelijk een achterstand opgebouwd en ben ik geblokkeerd.

Ik heb het geld overgemaakt naar jullie en afgelopen maandag heb ik al contact gehad met de klantenservice, en ze vertelde mij dat het geld binnen was en dat ik aangesloten zou worden.

Er gebeurde niets,

Gisteren weer contact gehad met T-Mobile en een andere mederwerkster bevestigde dat het geld inderdaad binnen was en dat ik gisteren aangesloten zou worden en als dit niet geval was moest ik vandaag terug bellen, maar helaas ben ik alleen en heb ik vandaag niet de mogelijkheid om te bellen omdat ik dus afgesloten ben en ik geen toestel kan lenen van iemand.

Mijn vraag is dan ook, wanneer word ik aangesloten???
Ik ga vanavond de nachtdienst in en ik moet dan savonds laat een stukje door het bos fietsen en zou het wel heel fijn vinden als ik een telefoon mee kan nemen waar ik ook mee kan bellen??

groeten Ida
Jammer dat het allemaal zo lang moet duren voor ik weer aangesloten word, of een reactie krijg
@Ida1957

Sorry voor de late reactie. Ik zie dat je hierover ook contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Op dit moment staat er nog € 25 open. Dit zijn administratieve kosten voor de te late betaling. Ik zie dat op dit moment de blokkade is opgeheven en dat je weer zou moeten kunnen bellen. Indien het niet werkt adviseer ik je om je telefoon opnieuw op te starten.

Reageer