Beantwoord

Factuur al betaald, toch herinnering ontvangen

• 30 september 2018
  • 8 reacties
  • 892 Bekeken

Hallo,
Ik heb mijn factuur al betaald van vorige maand maar kreeg net een herinnering. Is er iets mis gegaan met de betaling?
icon

Beste antwoord door Hajar 1 oktober 2018, 12:38

Hi Erwinn,

Dankjewel voor je vraag. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je nog een factuur hebt openstaan van augustus Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile> Facturen. Zorg er voor dat je je facturen zo snel mogelijk voldoet zodat je een blokkade voorkomt. Mocht het niet lukken dan kun je ook een betalingsregeling aanvragen. Ook dat kan heel eenvoudig via My T-Mobile.

Ik hoop dat het zo lukt, Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Erwinn,

Dankjewel voor je vraag. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je nog een factuur hebt openstaan van augustus Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile> Facturen. Zorg er voor dat je je facturen zo snel mogelijk voldoet zodat je een blokkade voorkomt. Mocht het niet lukken dan kun je ook een betalingsregeling aanvragen. Ook dat kan heel eenvoudig via My T-Mobile.

Ik hoop dat het zo lukt, Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Hallo, het bedrag is wel van mijn rekening gegaan
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Erwin,

Dat klopt. Er is inderdaad pas een bedrag van je rekening afgeschreven. Echter gaat het hier om de factuur die op 26 september is opgemaakt. Het bedrag wat nu open staat is van de factuur van 27 augustus, de oorspronkelijke betaling van deze factuur heeft plaatsgevonden eind augustus. Echter is deze een paar dagen later gestorneerd, waardoor het bedrag weer open stond.

Zoals onze collega Hajar aangaf kan je deze direct betalen via My T-Mobile. Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt Erwin. Als je aanvullende vragen hebt dan kan je altijd bij ons terecht, we helpen je graag. 😉
Hallo, dat klopt. Ik heb beide betaald volgens mijn rekening afschrift. Dus die van augustus en september heb ik beide al betaald.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Erwin,

De factuur van 27 augustus 2018 is nog niet voldaan, omdat deze betaling gestorneerd is. Dat betekent dat de bank de automatische incasso heeft teruggedraaid, bijvoorbeeld omdat er dan niet genoeg geld op de rekening staat. In jouw My T-Mobile zie je dat ook terug. Deze factuur staat dus nog wel open en kun je heel gemakkelijk via My T-Mobile voldoen.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is! En anders staan we natuurlijk voor je klaar om je weer te helpen!
Hallo,

Ja dat weet ik, klopt. heb hem een week daarna betaald. Dus snap alsnog niet waar dat vandaan komt.
Op welke manier heb je alsnog betaald?
Als je het handmatig hebt overgeboekt, heb je dan wel je telefoonnummer / klantnummer als kenmerk erbij gezet?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Erwin,

De factuur van augustus staat nog steeds open. Ik zie dat Kaassausje jou de juiste vragen stelt. Zou je ons kunnen laten weten op welke manier je hebt betaald en zou je een screenshot kunnen sturen naar webcare@t-mobile.nl (tav Hajar)? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer