Beantwoord

Factuur aug 2013 sms diensten

• 16 september 2013
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Ik heb zojuist een factuur ontvangen €72,01
Dat is hoger dan afgesproken.
Ik zie kosten berekend staan buiten mijn bundel, maar ik heb onbeperkt smsen.
Extra berekend is € 24,80
Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door WillemE 19 september 2013, 10:39

@ Emmyklooster

Welkom op het T-Mobile Forum!

Mijn excuses voor de late reactie! Ik heb jouw factuur even gecontroleerd en ik zie dat het gaat om sms-diensten, niet om 'normaal' sms'en. Het gaat dan om een dienst van een derde partij en deze kosten vallen altijd buiten de bundel. Via deze website kan je meer informatie opvragen over de betreffende sms-dienst en daar vind je tevens ook meer info over de afmeldmogelijkheden.

Het is via My T-Mobile overigens ook mogelijk om deze diensten voorgoed te blokkeren. Laat je even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Welkom Emmyklooster!

Wat staat er omscheven voor het bedrag bij de overige kosten?
@ Emmyklooster

Welkom op het T-Mobile Forum!

Mijn excuses voor de late reactie! Ik heb jouw factuur even gecontroleerd en ik zie dat het gaat om sms-diensten, niet om 'normaal' sms'en. Het gaat dan om een dienst van een derde partij en deze kosten vallen altijd buiten de bundel. Via deze website kan je meer informatie opvragen over de betreffende sms-dienst en daar vind je tevens ook meer info over de afmeldmogelijkheden.

Het is via My T-Mobile overigens ook mogelijk om deze diensten voorgoed te blokkeren. Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer