Beantwoord

Factuur & automatische incasso

• 1 maart 2017
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

Geachte medewerker ,

24 februari heb ik mijn factuur betaald , en op my t-mobile ingeschakeld dat de volgende facturen automatisch van mijn bank geschreven worden.
Nou geeft mijn ING aan dat 2 maart ing dezelfde rekening die ik al handmatig heb overgemaakt gaat vorderen.
Moet in deze incasso terug laten storten of passen jullie dit aan dat het volgende factuur pas automatisch word betaald ?
Ik denk dat het langs elkaar heen is gegaan want factuur van februari heb ik al betaald.

Vriendelijke groet,

Gabrielle
icon

Beste antwoord door Hajar 1 maart 2017, 15:30

Hi Gabrielle,

Ik zie dat je vanochtend ook contact hebt gehad met een collega en dat zij jou meer uitleg heeft gegeven over je betaling. Morgen zal er een klein bedrag afgeschreven worden omdat je te weinig had overgemaakt. Je volgende betaling zal dan weer automatisch worden afgeschreven. Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Gabrielle,

Het beste wat je kan doen is de afschrijving gewoon door laten gaan. Is niet slim om de incasso terug te laten storten, ook al heb je het geld zelf al overgemaakt. Het geld dat je nu teveel zelf hebt overgemaakt blijft bij T-Mobile staan en kunnen ze verrekenen met je volgende factuur. Mocht je dit nu niet willen en graag het teveel betaalde geld terug ontvangen, dan kan T-Mobile dit ook voor je terug storten. Uiteraard moet je dit dan even aangeven, dan kan een T-Mobile medewerker hier mee aan de slag.

Als je het kan missen dan zou ik het gewoon zo laten, dan hoef je volgende maand minder te betalen of helemaal niets :)

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag.
Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gabrielle,

Ik zie dat je vanochtend ook contact hebt gehad met een collega en dat zij jou meer uitleg heeft gegeven over je betaling. Morgen zal er een klein bedrag afgeschreven worden omdat je te weinig had overgemaakt. Je volgende betaling zal dan weer automatisch worden afgeschreven. Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! 🙂

Reageer