Beantwoord

Factuur bedrag hoger dan op de website

• 15 januari 2017
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb vorig jaar mijn t-mobile abonnement verlengt bij Coolblue. Het gaat hier om 6gb aan internet en 120 belminuten voor 12 maanden. Verder geen extra dingen. Volgens de site van Coolblue zou ik €25,50 per maand gaan betalen maar uiteindelijk blijkt dat €26,48 te zijn. En als ik op de site nu zo's soortgelijk abonnement samenstel kost dit maar €25,-

Ik heb hier ook al met T-Mobile over gebeld maar die sturen mij door naar Coolblue omdat daar het abonnement verlengt is. Dus ik Coolblue bellen en die sturen mij weer terug naar T-Mobile omdat het contract voor het abonnement bij hen vandaan komt. Van het kastje naar de muur dus.

Help wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 16 januari 2017, 16:11

Hi H.Pikee,

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij jouw contract via mail kunnen opsturen? Dan kan ik controleren of de kortingen die op je contract staan correct zijn doorgevoerd. Je geeft ook aan dat je nu een goedkopere aanbieding tegenkomt, maar daar kunnen wij niets aan doen. Dat is een actie van Coolblue zelf en acties kunnen verschillen.

Ik stuur je even een privébericht met mijn e-mailadres zodat ik je verder kan helpen! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste H.Pikee,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Ik begrijp heel goed, dat je een beetje moe wordt om van het kastje naar de muur gestuurd te worden, terwijl er helemaal geen actie wordt ondernomen waar het nu fout is gegaan.
Je hebt het abonnement verlengd via Coolblue, die dus in feite de tussenpersoon is tussen jouw en T-Mobile, en er ook voor moet zorgen dat de juiste kortingen aan T-Mobile worden doorgegeven.
Maar omdat Coolblue (die de service belangrijk vindt) er niets mee wilt doen, en jouw dus door verwijst naar T-Mobile, geef ik je het volgende advies:

Doe zelf even niets meer, want je wordt waarschijnlijk toch tussen beide heen en weer gestuurd.
Binnen maximaal 2 werkdagen (24 tot 48 uur) zal een moderator (T-Mobile medewerker Webcare) jouw probleem oppakken, en in jouw gegevens gaan nakijken waarom je niet de juiste korting hebt gekregen.
Mocht er ergens een fout zijn gemaakt of er vanuit Coolblue niet de juiste korting zijn doorgegeven, dan zal de moderator het direct voor je aanpassen.
Wacht dus even op het antwoord van een moderator, dan komt het allemaal goed!
Reputatie 7
Badge +20
Hi H.Pikee,

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij jouw contract via mail kunnen opsturen? Dan kan ik controleren of de kortingen die op je contract staan correct zijn doorgevoerd. Je geeft ook aan dat je nu een goedkopere aanbieding tegenkomt, maar daar kunnen wij niets aan doen. Dat is een actie van Coolblue zelf en acties kunnen verschillen.

Ik stuur je even een privébericht met mijn e-mailadres zodat ik je verder kan helpen! 🙂

Reageer