Beantwoord

factuur bespreken

• 17 juli 2019
  • 1 reactie
  • 441 Bekeken

Geachte meneer mevrouw,

ik heb met de klantenservice gebeld en ik ben er niet helemaal uit met de betalingen. Kan ik de betalingen die ik heb verricht via de chat verzenden zodat wij dit precies kunnen achterhalen wat de verwarring is
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 juli 2019, 09:39

Hoi Hattygerding,

Daar kan ik of één van mijn collega's je vast verder mee helpen!

Je bevindt je op dit moment op de Community, wat een openbaar platform is. Daarom raad ik je niet aan hier overzichtjes van betalingen te plaatsen. Wil je veel bijlagen versturen, dan kun je dat wellicht beter via mijn collega's op Messenger doen.

Mocht ik toch op een andere manier met je meekijken, dan hoor ik graag wat de verwarring precies is en dan ga ik er voor jou achteraan! In dat geval heb ik wel even jouw gegevens nodig en kun je mij een privéberichtje sturen met jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer.

Laat het maar weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hattygerding,

Daar kan ik of één van mijn collega's je vast verder mee helpen!

Je bevindt je op dit moment op de Community, wat een openbaar platform is. Daarom raad ik je niet aan hier overzichtjes van betalingen te plaatsen. Wil je veel bijlagen versturen, dan kun je dat wellicht beter via mijn collega's op Messenger doen.

Mocht ik toch op een andere manier met je meekijken, dan hoor ik graag wat de verwarring precies is en dan ga ik er voor jou achteraan! In dat geval heb ik wel even jouw gegevens nodig en kun je mij een privéberichtje sturen met jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer.

Laat het maar weten!

Reageer