Beantwoord

Factuur betaald

• 30 april 2020
  • 10 reacties
  • 1099 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

ik heb al betalen van 21 maart maar T-mobile nog staads stuur deze breief naar mij

klantnummer:1.18607864

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 april 2020, 22:13

Hallo @Chigua1 

Je hebt op 29 april betaald en je betaling is goed verwerkt zie ik op de foto, het bedrag moet voor 2 mei betaald zijn, wanneer was de dagtekening van de brief dus wanneer hij was aangemaakt?

Het kan zijn dat de betaling en brief elkaar gekruist hebben.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Chigua1 

Je hebt op 29 april betaald en je betaling is goed verwerkt zie ik op de foto, het bedrag moet voor 2 mei betaald zijn, wanneer was de dagtekening van de brief dus wanneer hij was aangemaakt?

Reputatie 5
Badge +4

Controleer ook even op je bankrekening of alle incasso’s/betalingen daadwerkelijk afgeschreven zijn en of er niet bijvoorbeeld een incasso is gestorneerd of mislukt. Het kan zijn dat het overzicht in My T-Mobile misschien niet is bijgewerkt.

De datum op de brief is 27 april

Hallo @Chigua1 

Reputatie 5
Badge +4

Dan is het logisch dat de brief ontvangt, want die is verstuurd voordat je had betaald.

Reputatie 3

Met als factuurdatum 21.03.2020 dus geheel terecht deze herinnering. Zie dat je deze op 29 april betaald hebt.

Factuur betaald maar nog steeds geblokt

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @christakemp 

Op welke wijze heb je het nog openstaande bedrag betaald?

Bij een betaling via IDEAL is je betaling vrijwel direct verwerkt en bij een handmatige overboeking via internetbankieren kan de verwerking tot 2 werkdagen duren.

Bekijk in je MY T-mobile account of alle betalingen als betaald staan gemarkeerd en let er op dat het volledige bedrag betaald moet zijn.

Reputatie 5
Badge +4

Factuur betaald maar nog steeds geblokt

Het is handig om een eigen topic aan te maken, dan word je daar geholpen. Dat houdt het overzichtelijk. Vermeld dan meteen wanneer en hoe je hebt betaald en welke afsluit datum aan je is medegedeeld.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @christakemp 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er nog 3 facturen openstaan vandaar dat de blokkade nog niet is verwijderd. Je kan via My T-Mobile ook precies zien welke facturen nog openstaan en zodra je die hebt voldaan, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Je kan via My T-Mobile al direct betalen via iDeal. 

Ik hoop dat je zo verder komt! Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten.

Reageer