Beantwoord

Factuur betaald, kan niet bellen?

• 20 juni 2017
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Heey
Ik heb vorige week donderdag all mijn achterstande facatuuren betaald maar ik kan nog steeds niet bellen en ik heb geen 4G.
Vanochtend heb ik naar klantenservice gebeld en ze zeiden dat ik me telefoon op nieuw moet op starten en dan gaat die het doen. Maar hij doet het nog steeds niet ik kan nog steeds niet bellen.
Kunt u mij misschien helpen ?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Muberra 20 juni 2017, 12:27

Hoi Tarafun,

I'm coming to the rescue! :D

Ik zie in het systeem dat de betalingen gisteren zijn binnengekomen bij ons. Het heeft iets langer geduurd om het te verwerken, vandaar dat er nog blokkades actief stonden op jouw abonnement in verband met de betalingsachterstand. Ik heb direct de blokkades voor je verwijderd! Als je nu jouw toestel opnieuw opstart kan je weer onbezorgd bellen en internetten.

Laat je even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Tarafun,

I'm coming to the rescue! :D

Ik zie in het systeem dat de betalingen gisteren zijn binnengekomen bij ons. Het heeft iets langer geduurd om het te verwerken, vandaar dat er nog blokkades actief stonden op jouw abonnement in verband met de betalingsachterstand. Ik heb direct de blokkades voor je verwijderd! Als je nu jouw toestel opnieuw opstart kan je weer onbezorgd bellen en internetten.

Laat je even weten of het is gelukt?
Ja hij doet het weer .
Dankuwel .
Reputatie 4
Hoi Tarafun,

Graag gedaan! 🆒

Je bent altijd welkom op ons forum.

Reageer