Beantwoord

Factuur betaald, maar bericht van blokkade

  • 26 november 2020
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Beste,

 

Ben vrachtwagenchauffeur en heb de betaling gewoon betaald, maar jullie sluiten morgen alles af ! 

 

wat is de bedoeling hiervan? een chauffeur zonder gsm laten vallen in het buitenland ? 

 

terwijl ik gewoon betaald heb !!! 

mvg,

Claeyssens Ryan 

[Screenshot verwijderd door Moderator in verband met persoonsgegevens]

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 november 2020, 22:24

Hallo @Ryan.ryanair 

Je rekeningnummer is zichtbaar in de foto hierboven zou je deze kunnen bewerken ofzo? Dit is een openbare community dus iedereen kan het zien.

Normaal duurt het verwerken van een handmatige overboeking tot 2 werkdagen maar omdat het een buitenlandse overboeking is kan het langer duren.

Eigenlijk zou rond nu het bedrag al moeten verwerkt zijn, in je T-Mobile account kun je kijken of je achterstand al weg is en was dit het volledige openstaande bedrag?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Volgens mij heeft T-Mobile een rekening bij de Commerzbank en niet bij Regiobank. Weet je zeker dat het betaal verzoek van T-Mobile is en geen fishing/fraude? https://www.t-mobile.nl/betalen

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ryan.ryanair 

Je rekeningnummer is zichtbaar in de foto hierboven zou je deze kunnen bewerken ofzo? Dit is een openbare community dus iedereen kan het zien.

Normaal duurt het verwerken van een handmatige overboeking tot 2 werkdagen maar omdat het een buitenlandse overboeking is kan het langer duren.

Eigenlijk zou rond nu het bedrag al moeten verwerkt zijn, in je T-Mobile account kun je kijken of je achterstand al weg is en was dit het volledige openstaande bedrag?

Reageer