Ik heb zeker geen achterstand.
Beste antwoord door Thalina
Hoi A.F.
Begrijpelijk dat je graag zo snel mogelijk weer wilt bellen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat jouw factuur is betaald. De blokkade was nog niet verwijderd, maar dat heb ik nu handmatig gedaan. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Sorry voor het ongemak!
Laat je even weten of zo alles in orde is? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Bekijk origineel
Begrijpelijk dat je graag zo snel mogelijk weer wilt bellen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat jouw factuur is betaald. De blokkade was nog niet verwijderd, maar dat heb ik nu handmatig gedaan. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Sorry voor het ongemak!
Laat je even weten of zo alles in orde is? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.