Beantwoord

Factuur betaald, maar ik kan niet bellen

  • 29 juli 2016
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Ik heb mijn rekening betaald toch kan niet bellen?
Ik heb zeker geen achterstand.
icon

Beste antwoord door Thalina 29 juli 2016, 15:18

Hoi A.F.

Begrijpelijk dat je graag zo snel mogelijk weer wilt bellen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat jouw factuur is betaald. De blokkade was nog niet verwijderd, maar dat heb ik nu handmatig gedaan. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Sorry voor het ongemak!

Laat je even weten of zo alles in orde is? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi A.F.

Begrijpelijk dat je graag zo snel mogelijk weer wilt bellen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat jouw factuur is betaald. De blokkade was nog niet verwijderd, maar dat heb ik nu handmatig gedaan. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Sorry voor het ongemak!

Laat je even weten of zo alles in orde is? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.

Reageer