Beantwoord

Factuur betaald, maar nog geblokkeerd

• 28 januari 2021
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Klanten service is niet bereikbaar. 
3 uur in de wacht gestaan niemand neemt op. Vanochtend om 09.19 mijn betalingsachterstand betaald en m’n Sim zou binnen een uur weer beschikbaar zijn. We zijn nu 11 uur verder en nog niets veranderd.

icon

Beste antwoord door David 28 januari 2021, 19:21

Hey @Robertdeleeuw32,

Goed dat je het laat weten! We hebben onlangs flink onderhoud gehad en nog niet alles werkt even goed als voorheen. Ik heb gelijk even gekeken naar jouw betalingen en zie dat jouw betaling verwerkt wordt. Ik heb de blokkade alvast voor je opgeheven, zodat jij hier in ieder geval op dit moment geen last meer van hebt en je telefoon weer kunt gebruiken.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know en anders een fijne avond!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hey @Robertdeleeuw32,

Goed dat je het laat weten! We hebben onlangs flink onderhoud gehad en nog niet alles werkt even goed als voorheen. Ik heb gelijk even gekeken naar jouw betalingen en zie dat jouw betaling verwerkt wordt. Ik heb de blokkade alvast voor je opgeheven, zodat jij hier in ieder geval op dit moment geen last meer van hebt en je telefoon weer kunt gebruiken.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know en anders een fijne avond!

Reageer