Beantwoord

Factuur betaald maar t mobile ziet niet dat het betaald is

  • 10 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Ik heb mijn achterstanden betaald, maar t mobile mailt nogsteeds dat ik niet betaald heb en heeft mijn buitenland afgesloten, terwijl ik in het buitenland zit, wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Sam- 10 augustus 2017, 15:48

Hey Tim,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom!

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Hier zie ik dat de blokkade inmiddels is opgeheven. Je kan dus weer bellen en gebeld worden in het buitenland. Mocht dit nog niet werken, dan wil ik je adviseren om je telefoon één keer helemaal uit en weer aan te zetten.

Ervaar je daarna nog steeds problemen in het buitenland dan kan je een kijkje nemen in het buitenland netwerk topic.

Laat je ons even weten of het is gelukt? Nog heel veel plezier in het buitenland. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hey Tim,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom!

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Hier zie ik dat de blokkade inmiddels is opgeheven. Je kan dus weer bellen en gebeld worden in het buitenland. Mocht dit nog niet werken, dan wil ik je adviseren om je telefoon één keer helemaal uit en weer aan te zetten.

Ervaar je daarna nog steeds problemen in het buitenland dan kan je een kijkje nemen in het buitenland netwerk topic.

Laat je ons even weten of het is gelukt? Nog heel veel plezier in het buitenland. 😉

Reageer