Beantwoord

Factuur betaling niet verwerkt

• 21 april 2021
  • 8 reacties
  • 74 Bekeken

Beste,

Na de betaling van mijn factuur via IDEAL heb ik een mail ontvangen dat mijn betaling is verwerkt. In T-Mobile omgeving zie ik nog steeds een bedrag staan.  De betaling is daar dus niet verwerkt. 

Kan je dit nakijken 

icon

Beste antwoord door Hajar 22 april 2021, 09:44

Hi @Rishano2020 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling is verwerkt. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je dat de status ook is veranderd naar betaald. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rishano2020 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling is verwerkt. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je dat de status ook is veranderd naar betaald. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Dat komt omdat TM sinds een tijdje helaas maar 1 keer per dag (s’nachts) die facturen verwerkt. Snap niet dat ze dat niet gewoon weer constant doen, nu krijgen ze waarschijnlijk elke dag klanten die net als jij nu (begrijpelijk) af gaan vragen of de betaling wel goed verwerkt is. En mensen die dubbel gaan betalen.

Of zet op z’n minst die iDeal-betaalknop op inactief met een melding ‘u heeft al betaald’ na betaling. Dan weet je tenminste dat ie gewoon betaald is.

Voor de rest zeer tevreden over TM, maar dit kan wel iets netter gedaan worden ;)

Hi @Rishano2020 

Helaas niet. Er staat nog steeds een foutmelding in mijn t mobile. Ik kan nog steeds niet verlengen. Afgelopen week kreeg k tot mijn grote verbazing ook een mail van een incassobureau dat ik openstaande bedragen heb. Ik heb ze betaalbewijzen naar T mobile gestuurd, maar nog geen reactie.

Kan jij dit ook nakijken en alle blokkades en onjuistheden van mijn account halen? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rishano2020 

Ik zie dat je betaling gister is binnengekomen en je hebt ook geen blokkades. Je kan over 2 dagen weer proberen om te verlengen, want dan zou het wel moeten werken. Verwerkingstijd is namelijk vaak 3 dagen. Mocht je dan nog steeds een foutmelding krijgen, laat het ons dan weten. Dan gaan we dit verder onderzoeken. 

Dag @Hajar 

Helaas nog steeds geen mogelijkheid tot verlenging of andere activiteiten. Kan je dit voor mij uitzoeken? Het lijkt erop dat jullie een betaling niet juist verwerkt hebben, echter kunnen jullie dat zelf beter beoordelen.

Ik zie graag een oplossing waarbij ik niet weer onnodig veel dagen hoef te wachten. ​​​​

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rishano2020 

Ik heb contact opgenomen met de incasso afdeling en de blokkade is verwijderd. Vanaf morgen zou je online via My T-Mobile kunnen verlengen. Telefonisch is dat nu al mogelijk je kan onze sales afdeling gratis bereiken op het nummer 0800 8104. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Dag @Hajar 

Wij hebben al ruim 2 weken contact over een blokkade. In al je correspondentie schrijf je dat de geen blokkade meer staat, en wacht ik continue op de 'verwerkingstijd' die jullie naar jou zegge nodig hebben.

Ik zal morgen afwachten. Hoop dat het dan werkt.

Ik heb 2 weken geen gebruik kunnen maken van jullie diensten, maar wel betaald. Wordt dat gecompenseerd? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rishano2020 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reageer