Beantwoord

Factuur bij nieuw abonnement

  • 26 juni 2017
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Reputatie 2
Belachelijk dat zoals jullie zeggen mijn bill datum voor de datum van einde abonnement staat. Dit kan volgens jullie onmogelijk worden aangepast. Er werd mij verzekerd dat ik deze keer bij ingang nieuwe abonnement geen factuur met dubbele abonnements kosten zou krijgen. Maar gebeurt natuurlijk toch. Want ja je zou een trouwe klant helpen... Een computersysteem is echt niet aan te passen hoor! Belachelijk! En dan wordt er ook nog gezegt: ik kan niet instaan voor wat mijn collega zegt? Tja klantvriendelijk ze begrijpen helemaal dat je boos bent... Heb ik niks aan probleem niet opgelost! 😈
icon

Beste antwoord door David 27 juni 2017, 10:44

Hey Smille,

Logisch dat het frustrerend is wanneer er verschillende dingen worden gemeld door collega's van mij. Ik geef je hier graag wat uitleg over.

Het is inderdaad niet mogelijk om data aan te passen, van bijvoorbeeld het uitdelen van het nieuwe tegoed en versturen van de factuur. Ik denk dat mijn collega op 21 juni in de algemene zin bedoelde dat er geen dubbele kosten worden gerekend. Op de komende factuur is dit natuurlijk wel het geval, maar aangezien je in juni niets hoeft te betalen (zelfs een overschot van €1,67 dat verrekend wordt met de volgende factuur) wordt er uiteindelijk niet dubbel betaald. Het is wel zo dat de 2 bundels van na de verlenging op één factuur komen te staan, dus op dat moment zijn er hogere kosten dan je gewend bent. Aan deze factuur is verder niets te doen, maar over 2 facturen gezien betaal je dus uiteindelijk nergens dubbel voor.

Hopelijk heb ik zo wat meer informatie kunnen geven, maar als je nog vragen hebt dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Smille,

Logisch dat het frustrerend is wanneer er verschillende dingen worden gemeld door collega's van mij. Ik geef je hier graag wat uitleg over.

Het is inderdaad niet mogelijk om data aan te passen, van bijvoorbeeld het uitdelen van het nieuwe tegoed en versturen van de factuur. Ik denk dat mijn collega op 21 juni in de algemene zin bedoelde dat er geen dubbele kosten worden gerekend. Op de komende factuur is dit natuurlijk wel het geval, maar aangezien je in juni niets hoeft te betalen (zelfs een overschot van €1,67 dat verrekend wordt met de volgende factuur) wordt er uiteindelijk niet dubbel betaald. Het is wel zo dat de 2 bundels van na de verlenging op één factuur komen te staan, dus op dat moment zijn er hogere kosten dan je gewend bent. Aan deze factuur is verder niets te doen, maar over 2 facturen gezien betaal je dus uiteindelijk nergens dubbel voor.

Hopelijk heb ik zo wat meer informatie kunnen geven, maar als je nog vragen hebt dan horen we dat graag van je!

Reageer