Beantwoord

Factuur december niet ontvangen

• 6 januari 2016
  • 9 reacties
  • 178 Bekeken

Is de factuur van de maand December onderweg?
Heb tot op heden nog niets ontvangen niet via sms of mail of op T-Mobile beheer zakelijk??????
icon

Beste antwoord door Thalina 7 januari 2016, 12:47

Hoi Target,

Goed dat je het even navraagt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat de factuur van december nog niet beschikbaar is. Jouw laatste factuur heb je op 3/12 ontvangen. Op de 1ste van de maand krijg je altijd je nieuwe tegoed en een paar werkdagen later de factuur. Waarschijnlijk is de nieuwe factuur iets vertraagd door Nieuwjaar en het weekend daarna. Als je aankomende maandag deze factuur nog niet ontvangen hebt, trek dan even aan de bel!

Als ik in de tussentijd nog niets over je kan betekenen, laat het gerust weten. We helpen je graag!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Target,

Goed dat je het even navraagt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat de factuur van december nog niet beschikbaar is. Jouw laatste factuur heb je op 3/12 ontvangen. Op de 1ste van de maand krijg je altijd je nieuwe tegoed en een paar werkdagen later de factuur. Waarschijnlijk is de nieuwe factuur iets vertraagd door Nieuwjaar en het weekend daarna. Als je aankomende maandag deze factuur nog niet ontvangen hebt, trek dan even aan de bel!

Als ik in de tussentijd nog niets over je kan betekenen, laat het gerust weten. We helpen je graag!
tot op heden nog geen bericht gehad via sms of mail ( duurt al meer dan 3 maanden) voor kennisgeving factuur.
De factuur is nog steeds niet binnen?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Target,

Helaas ben je niet goed geïnformeerd 😞 Bij zakelijke klanten is het niet mogelijk om een sms notificatie te ontvangen van de factuur. Dit gaat alleen via e-mail. Ik zie terug dat de test e-mail wel goed was gegaan. Zou je in je ongewenst- of spaminbox willen kijken of daar de notificatie in staat? Zou je mij verder ook het e-mailadres eens in een privébericht willen sturen? Dan kijk ik na of we het juiste e-mailadres nu in het systeem hebben staan.

Alvast bedankt! 🙂
Beste amy,
heb je zojuist een prive bericht gestuurdt.
tot op heden heb ik niets Mogen ontvangen via de mail wat betreft facturen.
ook staat er geen factuur bij t-mobile beheer zakelijk???

😞
Even terug te komen op de vorige topic.
De facturen van November en oktober staan er wel op.
Maar die van December nog niet.
over deze facturen heb ik helemaal geen bericht gehad via de mail.
Staan ook niet onder de spam of geweigerde mails?????
Reputatie 1
Normaal komt hier de rekening de 7de van de maand. Is vandaag (11de januari, 11.00uur) nog niet on line in te zien. Ook op het dashbord nog geen verwijzing er naartoe.
Reputatie 7
Badge +15
@Target,
Bedankt voor je privébericht. Ik heb er zojuist op gereageerd! 🙂

@Soyyo,
Ik zie dat je hier bent ingelogd met een PrePaid account. We kunnen de situatie nu niet precies voor jouw abonnement bekijken.

Maar het probleem is wel te verklaren. We hebben momenteel namelijk een storing met het uitsturen en inladen van facturen. Facturen per post komen later aan en ook zijn de online facturen nog niet voor iedereen beschikbaar. Op het moment dat de factuur beschikbaar is ontvang je daarvan automatisch een notificatie. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
@Amy, Dank voor je bericht. Het gaat inderdaad om een abonnement van iemand anders in dit huishouden. We houden het in de gaten.

[Edit] Nota is inmiddels downloadbaar. Wat mij betreft: Opgelost.[/Edit]
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Soyyo,

Dat is goed om te lezen! 🙂 Bedankt ook voor je terugkoppeling, weten we in ieder geval dat het bij jou opgelost is!

Reageer