Beantwoord

factuur deze maand 8euro hoger

• 2 februari 2020
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 2

mijn factuur is nu 8euro meer dan normaal, afgelopen maanden is het zo en zo raar gelopen met kosten

ik betaal altijd 40.50 nu 48bijna???

toestelkosten omhoog???

lijkt mij niet kunnen !!!!

dat een abb een eurotje omhoog gaat per jaar oke, maar toestelkosten???

dit kan niet, en ga er ook niet mee akoord.

graag pers contact

relaxed27@hotmail.com

via FB heb ik nooit antw van jullie.

icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2020, 12:24

Hi @mikeyzoetermeer 

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik heb je nieuwe contract erbij gepakt en zie dat je akkoord bent gegaan met deze kosten. Je hebt een toestelkrediet afgesloten voor €33 per maand en je hebt een Go Next 5GB waarvoor je €18 bet€aalt inclusief 12 korting. Daarnaast krijg je ook nog €2,50 Klantvoordeel korting waardoor je uitkomt op een bedrag van 48.50. Dit bedrag is sinds de verlenging niet gewijzigd. Als je je contract erbij pakt dan zie je dit bedrag ook staan.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

graag pers. antw

Reputatie 7
Badge +18

Beste @mikeyzoetermeer 

Op https://www.t-mobile.nl/my/facturen kun je de gespecificeerde factuur downloaden en deze vergelijken met vorige maanden om te zien waar de stijging precies zit. Er is sowieso een verhoging van 2,7% doorgevoerd i.v.m. inflatie correctie maar bij jou zal er nog iets anders aan de hand zijn.

Groet, Folkert

Reputatie 2

mijn telefoonkrediet is deze maand 8euro meer, en bij mijn vriendin niet, heeft ook t mobile...gaat ergens wat mis, geen overige kosten niks

Reputatie 7
Badge +18

In dat geval even wachten op de reactie van een community moderator...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mikeyzoetermeer 

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik heb je nieuwe contract erbij gepakt en zie dat je akkoord bent gegaan met deze kosten. Je hebt een toestelkrediet afgesloten voor €33 per maand en je hebt een Go Next 5GB waarvoor je €18 bet€aalt inclusief 12 korting. Daarnaast krijg je ook nog €2,50 Klantvoordeel korting waardoor je uitkomt op een bedrag van 48.50. Dit bedrag is sinds de verlenging niet gewijzigd. Als je je contract erbij pakt dan zie je dit bedrag ook staan.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer