Beantwoord

Factuur dubbel betaald?

  • 20 december 2016
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Hi!
Ik heb 9 december mijn factuur betaald van November doormiddel van het zelf over te maken. Maar ik zie zojuist dat jullie het zelf nogmaals geïncasseerd hebben, ik heb nu twee keer betaald voor de maand november. Het nieuwe factuur is minder dan die van november, wordt dit verrekend met de dubbele afschrijving in november?
icon

Beste antwoord door Amy 21 december 2016, 10:02

Hey Nanya,

Slim dat je dit even navraagt. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik zie dat je ondertussen ook contact hebt gehad met een van mijn collega's via de chat. Zij heeft je verteld dat het geen probleem is en dat het openstaande bedrag weer verrekend zal worden met je aankomende factuur! 🙂

Overigens kun je op My T-Mobile ook terug zien dat de factuur van december betaald is. Verder zie ik dat je gebruik hebt gemaakt van een SMS-dienst en je daar extra kosten door hebt gemaakt. Mocht dit niet bewust gedaan zijn dan kun je in dit topic lezen hoe je hier vanaf komt.

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb. Wil je aan de bel trekken als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Nanya,

Slim dat je dit even navraagt. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik zie dat je ondertussen ook contact hebt gehad met een van mijn collega's via de chat. Zij heeft je verteld dat het geen probleem is en dat het openstaande bedrag weer verrekend zal worden met je aankomende factuur! 🙂

Overigens kun je op My T-Mobile ook terug zien dat de factuur van december betaald is. Verder zie ik dat je gebruik hebt gemaakt van een SMS-dienst en je daar extra kosten door hebt gemaakt. Mocht dit niet bewust gedaan zijn dan kun je in dit topic lezen hoe je hier vanaf komt.

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb. Wil je aan de bel trekken als je nog vragen hebt?

Reageer