Beantwoord

Factuur dubbel betaald?

• 24 januari 2018
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Beste,
Op 22 Januari 2018 heb ik mijn factur van €' 32,60 betaald hoe kan dat zijn dat er vandaag weer €' 32,60 eraf is gehaald?
icon

Beste antwoord door Sam- 24 januari 2018, 16:40

Hoi Sila76,

Leuk om je hier te zien. Welkom bij de community!

Begrijpelijk dat je hier informatie over wil hebben. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 1 factuur 2x betaalt. Ik ben daarom direct gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

Je hebt zoals Lodan al vermoedde zelf een betaling gedaan terwijl deze automatisch geincasseerd zou worden. Je hebt inmiddels het geïncasseerde bedrag gestorneerd, waardoor je niet meer de betaling 2x hebt gedaan.

Bij de handmatige overboeking had je echter wel €0,09 te weinig over gemaakt. Dit bedrag staat nu dus open, je kan deze zelf nog betalen via My T-Mobile.

Is je vraag zo beantwoord? Anders helpen we je natuurlijk graag verder. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +9
Hoi Sila76,

Heb je de factuur handmatig betaald? Normaal wordt de factuur door T-Mobile automatisch afgeschreven (tenzij anders ingesteld natuurlijk).
Als het beide automatische waren, kan het zijn dat er een openstaande rekening achtergebleven was.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sila76,

Leuk om je hier te zien. Welkom bij de community!

Begrijpelijk dat je hier informatie over wil hebben. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 1 factuur 2x betaalt. Ik ben daarom direct gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

Je hebt zoals Lodan al vermoedde zelf een betaling gedaan terwijl deze automatisch geincasseerd zou worden. Je hebt inmiddels het geïncasseerde bedrag gestorneerd, waardoor je niet meer de betaling 2x hebt gedaan.

Bij de handmatige overboeking had je echter wel €0,09 te weinig over gemaakt. Dit bedrag staat nu dus open, je kan deze zelf nog betalen via My T-Mobile.

Is je vraag zo beantwoord? Anders helpen we je natuurlijk graag verder. 🙂

Reageer