Beantwoord

Factuur en aansluitkosten

• 30 juli 2018
  • 3 reacties
  • 1614 Bekeken

Hallo TMobile,

Vandaag, 30-07-2018, de eerste factuur van mijn Sim Only Go abonnement ontvangen.

Tot mijn verbazing staan daar aansluitkosten op, van 25 EURO!!!

Ter verduidelijking:
Wij zijn al een tijdje, vanaf het begin, TMobile Thuis klant.
Daarom ook kreeg ik een aantal weken geleden een aanbod van TMobile om ook mobile diensten af te nemen. Die heb ik toen bekeken en vrij snel daarna een bestelling geplaatst voor Sim Only Go.
Ik heb toen ook een aantal schermprints gemaakt van de info die op die pagina's getoond werd.

Op die pagina's was GEEN sprake van aansluitkosten oid

Deze schermprints heb ik aan dit topic toegevoegd!!!

Op de eerste schermprint zijn de totaal eenmalige kosten 0,00 EURO
Op de tweede schermprint staat bij aansluitkosten ook 0,00 EURO

Vraag is:
Waarom staan er aansluitkosten van 25 EURO op de eerste factuur ????

Op basis van de gegevens die ik tijdens de bestelling voorbij heb zien komen zou ik GEEN aansluitkosten verwachten.

Ik weet niet hoe jullie dat zien?

Groeten.

Een effe wat minder tevreden TMobile klant.

icon

Beste antwoord door Jaimy 31 juli 2018, 12:48

Hoi hoi,

Natúúrlijk zorgen wij meteen dat dit rechtgezet wordt - daar hoef je je echt nooit zorgen over te maken!

Ik heb de aansluitkosten direct voor jou vergoed, dus dit zal je op één van de volgende facturen terugzien als korting op jouw factuur.

Laat het mij gerust weten als je ergens meer vragen over hebt, dan help ik je er graag bij. ☺️
Bekijk origineel

3 reacties

Waarschijnlijk systeem foutje. Kan gebeuren, bellen even met 1200 ze kunnen dat zo voor je regelen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Natúúrlijk zorgen wij meteen dat dit rechtgezet wordt - daar hoef je je echt nooit zorgen over te maken!

Ik heb de aansluitkosten direct voor jou vergoed, dus dit zal je op één van de volgende facturen terugzien als korting op jouw factuur.

Laat het mij gerust weten als je ergens meer vragen over hebt, dan help ik je er graag bij. ☺️
Halo Jaimy,

Bedankt voor je reactie.

Fijn dat de aansluitkosten gecorrigeerd gaan worden.

TOP!☺️

Reageer