Vraag

Factuur fout (in-app aankoop fout)

• 16 september 2016
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Beste T-Mobile NL, Laatst probeerde ik een in-app aankoop te doen in het spel "Neo Monsters", het product was genaamd "74 gems" na 6 keer proberen kreeg ik iedere keer in pop up met een foutmelding dat de transactie niet gelukt was en dus probeerde ik het nog 3 keer met "48 gems" en ook hierbij kreeg ik 3 maal dezelfde foutmelding. Maar nu kijk ik op mijn telefoon rekening en nu worden al deze foute aankopen wel op mijn telefoon rekening gerekend, maar ik heb dus nooit volledig de transactie toegestaan en heb dus ook nooit het product ontvangen in de app. Graag zou ik willen dat deze kosten van mijn rekening afgehaald worden, omdat deze kosten niet door mij zijn goedgekeurd en ook zijn afgekeurd door de app zelf. Graag hoor ik of u verdere informatie nodig heeft. Met vriendelijke groet, Percy van den Boogaard

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Percy,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd zeg. Als je er geen gebruik van hebt kunnen maken dan horen de kosten ook niet in rekening gebracht te worden. We zetten dit graag voor je door naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Wat is de exacte datum en tijdstip van de aankopen die mislukt waren? Zo kunnen onze collega's gerichter op zoek gaan naar de oorzaak van het probleem en jou sneller van een oplossing voorzien.

We wachten je reactie af Percy!
Hey Issam,

Bedankt voor de reactie. Op woensdag 7 September heb ik de aankopen gedaan, in de tijd periode van 21:25 tot 21:46.

Graag hoor ik spoedig terug met de oplossing!
Reputatie 6
Badge +17
Hey Percy,

Daar ben ik weer! Bedankt voor je verduidelijking. Ik heb gelijk contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat. Zij geven aan dat je hiervoor contact moet opnemen met Google zelf. Zij kunnen eventueel ongeautoriseerde aankopen teruggeven. Je kan hiervoor dit formulier invullen. Laat je ons weten of het hiermee lukt?
Hey Issam,

Zo'n vermoeden had ik idd al, ik zal laten weten hoe het afloopt.

Erg bedankt.

Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hey Percy,

Graag gedaan hoor.

Ik ben benieuwd naar je reactie. Je bent natuurlijk ook van harte welkom als je andere vragen of verzoeken hebt. We staan voor je klaar. 😉

Reageer